nen overschrijving bedoelt ge?
Domicilliering is namelijk iets helemaal anders.
dat is de toestemming geven aan een bedrijf zodat dat bedrijf telkens het factuurbedrag gewoon van uw rekening kan halen.
Vb: Belgacom, als je die domicilliert dan gaat het te betalen bedrag op uwen factuur automatisch van uw rekening. (zonder dat ge zelf nog moet zitten overschrijven ofzo)