Godlessarto
Legacy Member
Gisteren door omstandigheden een rib of twee gekneusd denk ik. Ik kan amper wandelen en lachen is uit den boze. Ik kan mezelf niet rechttrekken zonder men armen te gebruiken. En constant een stekende pijn.
Dus aangezien de feestdagen eraankomen wil ik dit zo snel mogelijk verhelpen. Heeft iemand tips, suggesties? Bedankt.
Dus aangezien de feestdagen eraankomen wil ik dit zo snel mogelijk verhelpen. Heeft iemand tips, suggesties? Bedankt.


