steve_jaspers
Legacy Member
bij deze nog eens een poging om de mensen die het voor het zeggen hebben aan het denken te zetten..
misschien nu de nieuwe regering op komst is ..
http://www.ipetitions.com/petition/gedaanmetmonopolies/
mvg, Steve Jaspers
SPREAD THE WORD !!!
misschien nu de nieuwe regering op komst is ..
http://www.ipetitions.com/petition/gedaanmetmonopolies/
mvg, Steve Jaspers
SPREAD THE WORD !!!

