Spikey Bunny
Legacy Member
Tja volgende week ist zover een gastroscopie omdat ik al twee jaar pillen voor mijn maag neem en het niet verbeterd.
Terwijl ik ze nam ging het wel goed, maar mocht ze echt geen enkele dag vergeten
Nu deze week begon mijn maag ook echt pijn te doen terwijl ik ze niet vergeten was. Kan er niet meer onderuit.
Nu was mijn vraag, ik wil er niks van weten en toen ik voor mijn afspraak belde had ik de keuze, een spuitje of narcose.
Bij het spuitje zou ik me voelen zoals ik echt heeeeeeeeeeeeel zat zou zijn. Ik zou me niks meer aantrekken en ik zou niet tegenwerken omdat er ook spierverslapper in zit. Maar zelfs dat zag ik niet zitten, heb maar voor narcose gekozen.
Maar ja nu ist wel dagkliniek.
Iemand ervaring met dat spuitje????
Terwijl ik ze nam ging het wel goed, maar mocht ze echt geen enkele dag vergeten
Nu deze week begon mijn maag ook echt pijn te doen terwijl ik ze niet vergeten was. Kan er niet meer onderuit. Nu was mijn vraag, ik wil er niks van weten en toen ik voor mijn afspraak belde had ik de keuze, een spuitje of narcose.
Bij het spuitje zou ik me voelen zoals ik echt heeeeeeeeeeeeel zat zou zijn. Ik zou me niks meer aantrekken en ik zou niet tegenwerken omdat er ook spierverslapper in zit. Maar zelfs dat zag ik niet zitten, heb maar voor narcose gekozen.
Maar ja nu ist wel dagkliniek.
Iemand ervaring met dat spuitje????




