thondermonst
Legacy Member
Halla allemaal,
ik heb een algemeen vraagje, hopelijk zit ik hier goed. Ik game al tientallen jaren en kocht mijn games meestal gewoon in de winkel zoals iedereen. Nu zou ik eens een game, meer bepaald Guitar Hero III voor de Wii willen importeren/online aankopen. Ik zie dat die pas eind november in België verkrijgbaar is terwijl die in de US al uit is. Dus vroeg ik me af of ik dit niet online kon bestellen / importeren, en dus wat vroeger me stierlijk belachelijk maken met mijn plastieken gitaartje.
Mijn vraag is dus, waar kan ik terecht, liefst met betaling via overschrijving. En mijn tweede vraagje (dat mij nu ineens te binnen schiet, ik ga dus nog op zoek naar info), hoe zit dat dan met NTSC/PAL, mijn tv is NTSC en PAL-capable maar hoe zit dat met mijn Wii?
Alvast bedankt voor de suggesties,
T.
ik heb een algemeen vraagje, hopelijk zit ik hier goed. Ik game al tientallen jaren en kocht mijn games meestal gewoon in de winkel zoals iedereen. Nu zou ik eens een game, meer bepaald Guitar Hero III voor de Wii willen importeren/online aankopen. Ik zie dat die pas eind november in België verkrijgbaar is terwijl die in de US al uit is. Dus vroeg ik me af of ik dit niet online kon bestellen / importeren, en dus wat vroeger me stierlijk belachelijk maken met mijn plastieken gitaartje.
Mijn vraag is dus, waar kan ik terecht, liefst met betaling via overschrijving. En mijn tweede vraagje (dat mij nu ineens te binnen schiet, ik ga dus nog op zoek naar info), hoe zit dat dan met NTSC/PAL, mijn tv is NTSC en PAL-capable maar hoe zit dat met mijn Wii?
Alvast bedankt voor de suggesties,
T.


duurt evenlang alleen krijgen de amerikanen meer "fototjes " te zien