Archief - g00ns

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

switchblade

Legacy Member
hoi

de laatste tijd heeft men clan meer en meer last van g00ns. na ff googlen zag ik dat g00ns een soort community is met crackers, ze halen er hun plezier uit door anderen te irriteren (teamspeak & website platleggen). tijdens hun acties nemen ze alle gesprekken op teamspeak op en zetten die dan op hun website.

men vraag is nu: kan men hier iets tegen doen?
want als je zo hun "Hall of owned" bekijkt, hebben ze al een grote waslijst aan slachtoffers gemaakt en ik zou ni graag hebben dat men clan de volgende op die lijst is :(

ik weet ook niet of het hier juist staat, maar het leek me het best.

allesinds bedankt :)

Bart Religion

Legacy Member
de Jay & Silent Bob manier. Achter hun real life adressen komen en ze een flink pak rammel geven. :)

UnD3RD0G

Legacy Member
hun site eens plat leggen en alles wissen met een mooie boodschap op de frontpage lijkt mij een toffe onderneming :)

Fight evil, with evil !

Suphafly

Legacy Member
ik dacht eerst da het gewoon gerecord werd. dan zou het nog grappig kunne zijn ma pff zo bende spasten :p
moest da nu nog bij bedrijfen zijn ofzo :p

Gromme

Legacy Member
Gewoon die hunne site overbelasten, tot het geheel het niet meer aankan.

Kunlun

Legacy Member
"This website is for information and entertainment purposes only. Criminal and malcious activities are condemned."

WTF O_O Ze leggen wel sites plat enzo ... Das toch een internet misdrijf?

switchblade

Legacy Member
da dacht ik ook, en nu dreigen ze het bij mijn clan te doen...
valt er via het gerecht ofzo niks tegen te doen? adressen opsporen en een pak rammel geven, allemaal goed en wel, maar aan hun accent te horen zijn het amerikanen, en die mensen hebben de neiging om aan de andere kant van de wereld te wonen :unsure:

site hacken is al meermaals geprobeerd door anderen, maar ze zijn er goed tegen beveiligd, en meestal volgt de weerbots :/
de site overbelasten zou misschien te doen zijn, maar als ze met een goeie server zitten, is dit ook onbegonnen werk, en uiteindelijk haalt het ook niks uit :sad:
ze zijn al eerder platgelegd, maar ze beginnen gewoon opnieuw op een ander domein (vroeger .com, nu .net)

SweetEmmaRose

Legacy Member
da is echt erg, die filmkes enzo. mensen op school die ant schaken zijn 'per ongeluk' op hun tafel valle... alle jong, die hebben echt geen leven.

Suphafly

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
da is echt erg, die filmkes enzo. mensen op school die ant schaken zijn 'per ongeluk' op hun tafel valle... alle jong, die hebben echt geen leven.

'k wou eerst zeggen "de schakers?" :p
ma toen dak het filmke zag, zag da het wankers zijn die een poefing vandoen hebben :p

Sivve

Legacy Member
Wraak nemen, meer info over hen verkrijge

Wss hebben die mannen ook ventrilo of team ofzo hoor... hihihi

ah revenge can be sweet :D

screaM^

Legacy Member
lame idd

maar als je zelf ook hun site of dergelijke gaat platleggen ben je (praktisch) net hetzelfde bezig...
maar goed... kheb zo is gekeken, en als ge ze dan toch echt wilt pakken, doe het dan via hun SQL en crash die database.. daarmee kunde ze pakken :)

Virz

Legacy Member
Langs het gerecht zal je niet hun adress krijgen :D En ze hebben daar toch wat beters te doen dan jouw clannetje te redden (i hope :unsure:))

Ga zelf even op zoek en stel een 'angry mob' samen, Bezoek ze 1 voor 1. En als ze niet luisteren ga je terug bij dezelfde met je mob + een 2de member, totdat je iedereen hebt gespankt:)

Hostage

Legacy Member
Ik ben over die gasten gaan lezen en het enige wat je uiteindelijk kan doen is gewoon de teamspeakserver verlaten.
Ze kicken erop als je in discussie gaat.
En als ze dreigen dat je iets moet zeggen omdat ze anders je pc om zeep helpen...
Geloof dit niet.
Maar gelijk ik eerder zei,gewoon weggaan.
Editje :

A group of online TeamSpeak hacker who professionally go around and destroy gamers TS's. Many of these people are young kids and older immature adults. From pictures seen of them they are mostly comprised of gothics and fat people. (no offence)

In this definition I will give you the #1 way to avoid being caught in the goons trap.

They have 1 signature move that catches any non-exploiter educated person off gaurd. They have modified there TS (which directly routes to yours) to have the ban button give them SA (server admins). But that is the start, it's how they get you to ban them is the part many people don't expect. They somehow have embedded in the coding when they login that they are registered and already have SA. But don't fear, they don't. This is just a ploy to get you to right click there name and ban them.

How to stop the goons: First thing is education. You need to know what to do when the occasion happens. The number one method of securing yourself is to put a password on your TS and make EVERY channel moderated so they must require Voice Rights to talk. Better yet, have all channels except lobby password protected so they can't move around. And the last thing is to make the room allowed in lobby low so they can' spam logins.

I can guarantee the only true way to get rid of one is to ignore them, let them have there fun in the lobby. The second (and not tested fully) method is to right click there name and hit "G" and write there IP down and then add them to the ban list manually. But this is not tested, as far as we know right clicking there name all together gives them SA so be warned.

Now on to what to expect if they do break through. The number one thing to expect is that you won't be able to stop them. They have macros that will create logins with SA as soon as they get the SA they needs. Once that happens the first person (a scout) will be joined by at least 6 others. They will threaten you with "shutting down your internet" or "hacking your computer" but don't worry, there not true hackers. They only have a couple macros, code exploits and that’s it. They RELY on you messing up and giving them what they need. Also once they get in you might as well send in a support ticket asking to restart your TS. They will flood it with 1000+ plus channels making it impossible to log on.

Best advice of what to do if they get in is to go ahead and leave. Remember there just doing it for fun/attention. And by ignoring them they will get frustrated. And talking back to them is impossible since once you hit there sore spot they take your Voice Rights away and spam you.
Python :evil:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan