Archief - freestyle generation >< Pay en Go generetion

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

yaniccccccckkk

Legacy Member
Ik zit met een heel lastige vraag : Ik heb nu freestyle Generation (15 euro per maand) en dit is een soort van vast abonemment. Nu wil ik overschakelen naar Pay en Go Generation en mijn nummer behouden. Wanneer ik dit wil doen via mypayengo staat payengo generation niet in de keuzelijst, waneer ik dit wil doen door naar het nummer 6000 te bellen (zoals de verkoper in the phone house my aanraadde) sturen ze my door naar het nummer 1712 om daar over te stappen.. daar hoor ik nergens echt hoe ik kan overstappen , druk op 3 voor meer informatie en krijg ik net hetzelfde te horen: namenlijk dat ik naar 1712 moet bellen om over te schakelen... Wie weet de oplossing? Dit ben ik toch wel grondig beu, en een nieuw nummer is geen optie...

Bedankt op voorhand

GaMe®

Legacy Member
yaniccccccckkk zei:
Ik zit met een heel lastige vraag : Ik heb nu freestyle Generation (15 euro per maand) en dit is een soort van vast abonemment. Nu wil ik overschakelen naar Pay en Go Generation en mijn nummer behouden. Wanneer ik dit wil doen via mypayengo staat payengo generation niet in de keuzelijst, waneer ik dit wil doen door naar het nummer 6000 te bellen (zoals de verkoper in the phone house my aanraadde) sturen ze my door naar het nummer 1712 om daar over te stappen.. daar hoor ik nergens echt hoe ik kan overstappen , druk op 3 voor meer informatie en krijg ik net hetzelfde te horen: namenlijk dat ik naar 1712 moet bellen om over te schakelen... Wie weet de oplossing? Dit ben ik toch wel grondig beu, en een nieuw nummer is geen optie...

Bedankt op voorhand

Waarom ga je naar de phone house om van abonnement te veranderen?
Ik raad je aan van bij een belgacom winkel binnen te springen. :)

Spineless

Legacy Member
normaal gezien moet ge dat toch in 6000 doen zenne. toen ik m'n tarief veranderde, heb ik niet naar 1712 moeten bellen om over te stappen.

probeer 6000 gewoon nog eens. :)

yaniccccccckkk

Legacy Member
6000, jah en dan moette op 1 duwe, dan op 5 , dan op ... dan op .. der blijfde gwn me bezig..

Belgacom winkel?

GaMe®

Legacy Member
yaniccccccckkk zei:
6000, jah en dan moette op 1 duwe, dan op 5 , dan op ... dan op .. der blijfde gwn me bezig..

Belgacom winkel?

Ja, heb ook al eens een probleempje gehad dat ik niet meer op vodafone live kon geraken.

Toen hebben ze mij heel goed geholpen en zo'n kraskaartjes meegegeven met een code voor telkes 15 gratis mms'en (60 in totaal ofzo) en een kaartje om een maand gratis op het vodafone live! portaal te surfen. :)

yaniccccccckkk

Legacy Member
heb nog eens naar 6000 gebeld , ik word daar doorgestuurd naar 1712, en die sturen my weer trg naar 6000... Via MyPayenGo lukt dit ook niet...

Stancke

Legacy Member
Welja, als dat nu écht niet blijkt te lukken... Belgacom shop has everything you need:)

yaniccccccckkk

Legacy Member
Oke thx, weet iemand ene in de buurt van sint-niklaas, temse?

GaMe®

Legacy Member
Ik had identiek hetzelfde voor als u, threadstarter.
Ik had juist dezelfde tariefformule, (15&#8364;/maand via domiciliering) en wou overschakelen op het tarief waarmee je gratis sms't.
Via de site en die nummer kon ik dat niet.

Ben namiddag naar Belgacom geweest en daar hebben ze alles geregeld. :)

Vanaf morgen betaal ik 10&#8364; de maand en geniet ik van die bonus.

Gromme

Legacy Member
Weet er iemand eigenlijk een duidelijk overzicht met alle dingen dat de verschillende providers aanbieden qua mobiele telefonie?

Want zit nog steeds bij Base -> Oplaadkaarten. Iets in mij zegt dat het beter kan.

yaniccccccckkk

Legacy Member
GaMe® zei:
Ik had identiek hetzelfde voor als u, threadstarter.
Ik had juist dezelfde tariefformule, (15€/maand via domiciliering) en wou overschakelen op het tarief waarmee je gratis sms't.
Via de site en die nummer kon ik dat niet.

Ben namiddag naar Belgacom geweest en daar hebben ze alles geregeld. :)

Vanaf morgen betaal ik 10€ de maand en geniet ik van die bonus.

Thx! Was al bang dat ik de enige was... Ok , zal dat dan eens doen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan