yaniccccccckkk
Legacy Member
Ik zit met een heel lastige vraag : Ik heb nu freestyle Generation (15 euro per maand) en dit is een soort van vast abonemment. Nu wil ik overschakelen naar Pay en Go Generation en mijn nummer behouden. Wanneer ik dit wil doen via mypayengo staat payengo generation niet in de keuzelijst, waneer ik dit wil doen door naar het nummer 6000 te bellen (zoals de verkoper in the phone house my aanraadde) sturen ze my door naar het nummer 1712 om daar over te stappen.. daar hoor ik nergens echt hoe ik kan overstappen , druk op 3 voor meer informatie en krijg ik net hetzelfde te horen: namenlijk dat ik naar 1712 moet bellen om over te schakelen... Wie weet de oplossing? Dit ben ik toch wel grondig beu, en een nieuw nummer is geen optie...
Bedankt op voorhand
Bedankt op voorhand

