Archief - Franse Games kopen ( in frankrijk ... )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

UnD3RD0G

Legacy Member
Tis mss een rare request / vraag,

Maar ik ben dus op zoek naar een site/winkel in frankrijk waar ik games kan kopen.
Waarom ?
wel

12 juni verschijnt Loki, een voor mij, schitterende game, waarop ik niet kan wachten tot eind augustus voor de engelse versie.
Ik ben perfect 2talig, dus int frans spelen moet wel lukken
(achteraf overschakelen naar engels, want da blijft nog altijd het tofste )

Nu, zoals er bijvoorbeeld een play.com bestaat om games te bestellen, en tot in je bus te krijgen vanuit UK,
zoek ik nu eigenlijk iets soortgelijk maar dan vanuit frankrijk, omdat dit het land van develpment en eerste uitgave is.

Uiteraard verschijnt de franse versie bv. niet in Play.com
en of het in Belgische Franse winkels verschijnt weet ik absoluut niet.

Dus,
weten / kennen jullie enkele winkels/site waarop je franse games kan kopen.
Moest je beglische franse sites kennen om te kopen is dit ook goed, dan kan ik eens checken of ze ze daarop ook uitgeven.

Alvast bedankt !

User_BELGIUM

Legacy Member
Dus je weet toch wel dat je dan dubbel gaat moeten investeren in het spel he?
want als je hem in Frankrijk koopt is het enkel en alleen Frans

balbe

Legacy Member
staat toch in zen bericht: achteraf overschakelen naar engels
^^

UnD3RD0G

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
Dus je weet toch wel dat je dan dubbel gaat moeten investeren in het spel he?
want als je hem in Frankrijk koopt is het enkel en alleen Frans

als het spel eve goed gaat zijn als ik hoop/denk, dan gaat het ekle frank ( euro) waard zijn

eerst demo offc :)

Gentei

Legacy Member
zou het niet beter zijn om hem vanuit de UK te bestellen of komt hij ook uit in Augustus daar??

EternalSilence

Legacy Member
ge moe toch nie perse in frankrijk gaan?
kunnen ze het al op de release datum van de franse versie het niet te koop aanbieden in wallonië

tis daar toch ook al 'frans'?

UnD3RD0G

Legacy Member
mijn startpost :

Uiteraard verschijnt de franse versie bv. niet in Play.com
en of het in Belgische Franse winkels verschijnt weet ik absoluut niet.

Dus,
weten / kennen jullie enkele winkels/site waarop je franse games kan kopen.
Moest je beglische franse sites kennen om te kopen is dit ook goed, dan kan ik eens checken of ze ze daarop ook uitgeven.


maw, idd, een franse winkel in begie mag ook.
op fnac hebben ze het blijkbaar, maar staat niets van info bij op...

Purple Rose

Legacy Member
In de fnac in Brussel (City2) zullen ze dat zeker hebben, altijd is heel die games sectie overladen met franstalige versies en moet ge goed uw ogen opentrekken om een engelstalige versie te vinden in die rekken.

Trust me I know, been there, done that .:sad:

En als ik mij niet vergis is er rechtstreeks een bus van in grimbergen (aan de steltplaats) die bijna rechtover de city2 stopt.

Phil

Legacy Member
www.amazon.fr

Haalde ik al m'n spelletjes en boeken van toen ik in Parijs woonde...

Levering was gratis en max 2 dagen later (bon, dat kwam dus doordat ik vlak bij hun depot woonde... Zal wel iets langer duren naar belgië...)

User_BELGIUM

Legacy Member
alé dinges.. hoe noemt da nu weer.. just over de grens..
..uhm..

de Auchan-winkel in Roncq

dr.salt

Legacy Member
ge kunt hem in frankrijk kopen en dan daarna int engels downloaden ook he , ge hebt het spel al eens gekocht dus zou niks mis mee zijn :)

UnD3RD0G

Legacy Member
dr.salt zei:
ge kunt hem in frankrijk kopen en dan daarna int engels downloaden ook he , ge hebt het spel al eens gekocht dus zou niks mis mee zijn :)

not bad.. not bad idea at all ! :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan