Archief - foto's laten printen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gentille

Legacy Member
Ik zit hier met een heleboel foto's op mijn pc, de meeste wel op cd gezet zodat ik ze niet kwijt zou geraken, maar op cd is toch niet hetzelfde als op fotopapier. Nu zou mijn ma graag hebben dat ik die ergens laat afdrukken zodat ze ze in mijn album kan steken :p. Nu heb ik al gehoord dat er site's bestaan waar je je foto's kan naar doorsturen en die drukken die dan af tegen een redelijke goedkope prijs en sturen die dan op. Ik dacht ook dat Belgacom zo een service had maar vind er niets van terug op de site. Heeft iemand hier ervaring mee? Anders zal ik naar de lokale fotograaf moeten gaan maar ik vrees dat die redelijk duur gaat zijn.

ComputerVISTA

Legacy Member
Der zijn redelijk wat foto ontwikkel winkels waar ge binnenkomt met uw gebrand cd'tje of memory kaart die dat in hun pc steken en dan op fotopapier drukken hoor.

VinceFeet

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Der zijn redelijk wat foto ontwikkel winkels waar ge binnenkomt met uw gebrand cd'tje of memory kaart die dat in hun pc steken en dan op fotopapier drukken hoor.

Idd, hier bij de lokale (kleine) fotograaf gaat dat zelfs dus ik vermoed dat quasi alle winkels die service aanbieden. Doorsturen en met de post ontvangen is natuurlijk wel iets gemakkelijker want je moet je huis niet uit. MAAR qua prijs gaat dat volgens mij niet zo veel verschillen hoor.

Gentille

Legacy Member
ok thx dat word dan cd's branden en naar de lokale fotograaf :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
als het veel fotos zijn is deze site zeker de moeite
http://be.foto.com/nl/default.asp
ik heb daar een fotoalbum voor mijn vriend laten maken, echt schoon :p ^^

da was in totaal voor 2 fotoalbums van 20 paginas met fotos in natuurlijk :p + verzending 26€
da valt heel goe mee e :)

voor duizend foto's af te drukke ist +-20 euro denk ik (met verzendkosten inbegrepen)

Gentille

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
als het veel fotos zijn is deze site zeker de moeite
http://be.foto.com/nl/default.asp
ik heb daar een fotoalbum voor mijn vriend laten maken, echt schoon :p ^^

da was in totaal voor 2 fotoalbums van 20 paginas met fotos in natuurlijk :p + verzending 26€
da valt heel goe mee e :)

voor duizend foto's af te drukke ist +-20 euro denk ik (met verzendkosten inbegrepen)

ga ik zeker eens uittesten ;)

bludgeoned

Legacy Member
Waar je die 20 € haalt moet je me toch eens uitleggen hoor.
Anders stuur ik een cdtje naar jou en mag je ze me bezorgen voor 25 €
Denk dat het voor 1000 fotos zo is
Hoeveelheid Formaat Prijs per stuk Totale prijs
500 10x15 0,09 45,00 €
500 10x15 0,01 5,00 €

Total de la commande 50,00 €
Verpakkings- en verzendingskosten : 10,99 €
Total à regler : 60,99 €

SweetEmmaRose

Legacy Member
bludgeoned zei:
Waar je die 20 € haalt moet je me toch eens uitleggen hoor.
Anders stuur ik een cdtje naar jou en mag je ze me bezorgen voor 25 €
Denk dat het voor 1000 fotos zo is
Hoeveelheid Formaat Prijs per stuk Totale prijs
500 10x15 0,09 45,00 €
500 10x15 0,01 5,00 €

Total de la commande 50,00 €
Verpakkings- en verzendingskosten : 10,99 €
Total à regler : 60,99 €

hmm tiens, vorige keer eb ik da berekend en dan was t 20€
maar nu doen ze da vanaf de 500ste 0.01cent
maar dan nog 60€ voor 1000(!!) fotos, da is nogaltijd supercheap

Cedric

Legacy Member
vanaf 500ste is het 1 cent of 0,01€

anders zou het heel goedkoop zijn hé :)

Sneakytje

Legacy Member
bij den blokker, goeie kwaliteit en nie te duur, af te halen en te betalen in uw plaatselijke blokker 3 dagen na het doorsturen. :)

Pippoken

Legacy Member
Hier ook zeer goede ervaringen met foto.com :D Goeie service, snel, correct, geen klachten, totaal niet :D

Cedric

Legacy Member
idd ik ook bij foto.com

ze waren zelf zo vriendelijk om andermans foto's mee te sturen :)

TitaTovenaartje

Legacy Member
ik doe het altijd via www.extrafilm.be

vriendelijk en snel

had mijn zomerfoto's laten printen,
kreeg ik alles dubbel (incl factuur)
Mailtje gestuurd dat ik ze maar enkel wou

mailtje terug:
oké, betaal de eerste factuur met nr.. en hou u die dubbels maar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan