Archief - Foto.com

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frado2005

Legacy Member
Hi,

Ik ben van plan om wat dingen te bestellen bij foto.com
Ik dacht zo'n 100tal foto's te laten afdrukken bij hen, MAAR, ik zou ook graag iets hebben uit hun 'fun/goodies' collection(bv foto's op t shirts enz). Maar blijkbaar zijn dit 2 gescheiden dingen? Je kan dus niet bv dit alles in 1 pakket laten toekomen?

Iemand al ervaringen met foto.com btw? Had daarjuist ook even door die fotoalbums gescrolled, en dat ziet er ook wel mooi uit. Alles alreeds in albums:)

gerco

Legacy Member
Wij hebben daar alleen foto's laten afdrukken en zien er echt goed uit en gaat eigenlijk ook nog snel en kost niet zoveel.

Zeker een aandrader!

zotteluc

Legacy Member
als ik ff in deze draad iets mag vragen:
als ik foto's doorstuur zijn dat elke keer de tumbnails waardoor de kwaliteit uiteraard onvoldoende is :(
enkel "doorsturen via html" lijkt te lukken, maar dat duurt like forever
iemand een idee?

Jezeke

Legacy Member
ik had da ook, ge moet is de fast of superfast transfer methode pakken, als ik de classic methode pakte, stuurde die ook altijd files van 17 kb of zo door, mer die andere methodes ging het wel tegoei

Frado2005

Legacy Member
ik had er maandag ook last van :s .
Enkel bij 2 stuks(heb voor 130 foto's klassiek gepakt, en enkel die 2 deden lastig). Ik heb dan moeten de resolutie van de pic verlagen totdat die juist onder de Optimaal resolutie was. Dan wou hij dat wel volledig uploaden. Moest het wel zo doen aangezien ik het grootste formaat nodig had. Ik heb dat maandag om 22u30 besteld, en ze zijn gisteren om 16u30 al verzonden :crazy: (met visa betaald, en ook omdat het maar 4 foto's waren). Ze spelen het wel slim door met 3 groepen te werken;)

Bontus

Legacy Member
De foto's opsturen duurt inderdaad efkes maar het is de moeite.
Als je maandag bestelt heb je de foto's donderdag of vrijdag al in de bus!

(al tweemaal besteld)

Frado2005

Legacy Member
wnneer krijg je dat dan ongeveer aan? Ze verzenden ze percies altijd om 16u30, want mijn 2e bestelling wordt vandaag om 16u30 op de post gedaan ^^. Is dat dan gewoon een pakketje dat ge in de bus krijgt, omdat een kennis van mij een blaadje had gekregen en haar pakket moest afhalen bij de post...?

Jezeke

Legacy Member
ik had rond de 70 fotos, en da zat in zo een doorschijnend plastic dozeke me ne kartonnen achterkant, da kon gewoon in de brievenbus

Bontus

Legacy Member
Jezeke zei:
ik had rond de 70 fotos, en da zat in zo een doorschijnend plastic dozeke me ne kartonnen achterkant, da kon gewoon in de brievenbus

idem, waren wel maar 20 foto's.

Frado2005

Legacy Member
kheb nu een factuur gekregen van de bestelling die vandaag wordt verzonden, maar die die ik gisteren besteld heb, heb ik geen zo'n mail met factuur gekregen..
Niet dat ik het nodig heb hoor:p
nvm, van bestelling 2 hebk na 3 min ook de mail gehad, nu nog de factuur van bestelling 3 ben ik er :p

*edit:

Wij delen u met plezier mee dat uw bestelling op het punt staat te vertrekken

Da wilt toch nie zeggen dat die rotzakjes die 2 bestellingen als 1 gaan verzenden? Kbetaal wel voor 2 pakketten eh :D, tis al raar dat die factuur vandaag pas kwam ipv gisteren voor die ene
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan