Archief - Fortis: vertraging

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frado2005

Legacy Member
Hi,

Ik moet nog overschrijvingen ontvangen, die begin vorige week alreeds werden overgescchreven, maar ik zie tot op vandaag nog altijd nikx verandert bij pc banking @ Fortis. Hebben jullie fortis klanten ook zo'n vertraging?


Grtz

Lon$daLe

Legacy Member
check nog es , pc banking bij fortis update elke dag om 20u20 of 20u30

Frado2005

Legacy Member
ga seffes kijke als ik terug in men normale windows geraak, zit nu in safe mode en surfen zuigt hierin :(
*edit: m'n pa had vanavond rond 18u x overgeschreven via pc banking naar mijn rekening, en dat is nu al overgeschreven, amai :) . Nog niks te zien van die overschrijvingen van vorige week though

PussyDuster

Legacy Member
frado2005 zei:
ga seffes kijke als ik terug in men normale windows geraak, zit nu in safe mode en surfen zuigt hierin :(
*edit: m'n pa had vanavond rond 18u x overgeschreven via pc banking naar mijn rekening, en dat is nu al overgeschreven, amai :) . Nog niks te zien van die overschrijvingen van vorige week though

Tussen twee fortis rekeningen is altijd minder dan 1 dag:
Nationale overschrijving tussen Fortis Bank-rekeningen: het bedrag is nog dezelfde dag ter beschikking op de rekening van de begunstigde. Zo niet: 5 EUR

Niet fortis zou ik zeggen 2 a 3 dagen.

S.conceiçao7

Legacy Member
frado, tis ier geen helpdesk hé.

neem contact op met fortis hé,
strax komt hier een huisbaas zeuren van "hebben jullie ook zoveel achterstallige huurgelden? we zijn nu toch bijna het eind van de maand etc....." :)

Frado2005

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
frado, tis ier geen helpdesk hé.

neem contact op met fortis hé,
strax komt hier een huisbaas zeuren van "hebben jullie ook zoveel achterstallige huurgelden? we zijn nu toch bijna het eind van de maand etc....." :)
Ge kunt es vragen of de anderen ook vertraging hebben hé ;)

Wildfir3

Legacy Member
Ik werk bij Fortis PC banking helpdesk.

Alle verrichtingen worden verwerkt op elke bankwerkdag rond 17u, dus normaalgezien zou die op dat moment moeten verschijnen op uw scherm. Als dat niet het geval is, is er waarschijnlijk een probleem bij de opdrachtgever...

syndrom

Legacy Member
ik moet nog overschrijvingen ontvangen van fortis rekeningen, ikzelf zit bij ing. eentje van verlede woensdag en eentje van donderdag.
Duurt wel wat lang vindek
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan