S.conceiçao7
Legacy Member
doet iemand daar aan mee?
tis het volgende:
vorig jaar had ik een belastingsbrief van 640 euro achter te dragen
ik verschoot nogal, was het 2de jaar dat ik werkte, had nog nie meegemaakt...
dus ik meteen pensioensparen doen, om da kunnen af te trekken..
guess what: dit jaar 800 euro achter dragen
komt door m'n betrekkelijk hoog vakantiegeld en brutooloon ook (metaalpremie en ploegpremie enzo)...
anyhow. dus ik moet da terug omlaag krijgen !
dacht om met die home invest te beginnen van fortis, ben dit weekend 24 jaar
en binnen enkele jaren ga ik wel alleen wonen denkek.
iemand daar ervaringen mee? kga ook zowiezo es een afspraak met mn bankdirecteur maken daarvoor hoor, maar eerst es van jullie horen ..
tis het volgende:
vorig jaar had ik een belastingsbrief van 640 euro achter te dragen

ik verschoot nogal, was het 2de jaar dat ik werkte, had nog nie meegemaakt...
dus ik meteen pensioensparen doen, om da kunnen af te trekken..
guess what: dit jaar 800 euro achter dragen
komt door m'n betrekkelijk hoog vakantiegeld en brutooloon ook (metaalpremie en ploegpremie enzo)...anyhow. dus ik moet da terug omlaag krijgen !
dacht om met die home invest te beginnen van fortis, ben dit weekend 24 jaar
en binnen enkele jaren ga ik wel alleen wonen denkek.iemand daar ervaringen mee? kga ook zowiezo es een afspraak met mn bankdirecteur maken daarvoor hoor, maar eerst es van jullie horen ..
)