Ja, natuurlijk dat uw scherm niet in de fik ga schieten als je er een sigaret opgooit... 't Slaat dus op de binnenkant van het scherm, die dus goed afgesloten zit van de buitenkant... Dat kan wel zijn. Ik weet dat niet. Een auto is ook sterk ontvlambaar, er zit gemiddeld iets van een 40 liter benzine in...