Archief - Europese demonstratie op 9/9/2007

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Marc.Vg

Legacy Member
Hét moment om in de publieke belangstelling te komen met thema’s zoals de 11-september-leugens, war on terror (alweer leugens), freedom of speech, geldcreatie uit gebakken lucht (de grootste fraude in onze moderne geschiedenis), ...
Wie meestapt en een seintje geeft krijgt van mij de gele trui voor één dag ;)

http://www.hetvalsenieuws.be/index.php/nieuws/57/131-europese-demonstratie-op-992007

Ik hoop dat er heeel veeeel volk zal zijn...en met de gele trui :applause:
Zijn er hier die gaan??

Greetz Marc

dJeez

Legacy Member
Misschien moet je toch eerst eens Engels leren alvorens je die taal probeert te hanteren?

Oldskooler

Legacy Member
Illuminati
New World Order
...

oh nee he

oh nee, zelfs de ketnet-conspiracy

killgore

Legacy Member
dat er nog steeds zo achterlijke mensen bestaan die daarin lopen :rofl:

De grootste pseudo-wetenschappellijke oplichters van het moment (geobiologen) eventjes bijstaan.

Deze thread verdient eigenlijk gesloten te worden wegens aanzet tot oplichting :sop:

edit: om nog maar te zwijgen over de belachelijke conspiracy theories voor mensen met teveel tijd :p.

GTM

Legacy Member
Man, deze idioten laten ze betogen, maar een anti-islamisatiebetoging wordt verboden.
Jaja, I know, er ging misschien geweld aan te pas komen. Maar als iemand zich ook maar een reet zou interesseren in de dingen waar deze achterlijken tegen/voor betogen, zou er ook geweld aan te pas komen.

switchblade

Legacy Member
weer zo'n anti-amerikaanse betoging? -.-
gele trui mijn ****

killgore

Legacy Member
GTM zei:
Man, deze idioten laten ze betogen, maar een anti-islamisatiebetoging wordt verboden.
Jaja, I know, er ging misschien geweld aan te pas komen. Maar als iemand zich ook maar een reet zou interesseren in de dingen waar deze achterlijken tegen/voor betogen, zou er ook geweld aan te pas komen.

gaan wie idioten in elkaar slaan :unsure:?

viewer

Legacy Member
killgore zei:
gaan wie idioten in elkaar slaan :unsure:?

count me in, demonstratie voor conspiracyduded :lol:

ge mooogt alleen meedoen mits extreem paranoia of extreem lomp :p

GTM

Legacy Member
killgore zei:
gaan wie idioten in elkaar slaan :unsure:?
Ik zeg niet dat IK geweld zou gebruiken om eender welke betoging te onderdrukken, of tegen te protesteren.
Er zouden echter wel wat minder verlichte geesten zijn die dit wel zouden doen...net zoals bij de anti-islamisatiebetoging dus.

Oldskooler

Legacy Member
GTM zei:
Ik zeg niet dat IK geweld zou gebruiken om eender welke betoging te onderdrukken, of tegen te protesteren.
Er zouden echter wel wat minder verlichte geesten zijn die dit wel zouden doen...net zoals bij de anti-islamisatiebetoging dus.

Wel, als wij dreigen met geweld, dan is er kans dat het verboden wordt. Bekijk het van de positieve kant :cool: .

Trouwens het is al zo lang geleden dat ik geweld heb gebruikt, videogames zijn ook niet alles, weet je :sad:

:D

ng

Legacy Member
Zou je mij geloven als ik verklaar dat AIDS mogelijks niet veroorzaakt wordt door HIV? Je gelooft best niet zomaar de gekste theorieën die te vinden zijn op alternatieve nieuwssites zoals deze!


Die site is retarded.


En blijkbaar kunnen ze nog erger.
Het filmpje over het onderwijs is de moeite.

Vooral hun subtiele flits van het nazi hakenkruis was het toppunt.

GTM

Legacy Member
Oldskooler zei:
Wel, als wij dreigen met geweld, dan is er kans dat het verboden wordt. Bekijk het van de positieve kant :cool: .

Trouwens het is al zo lang geleden dat ik geweld heb gebruikt, videogames zijn ook niet alles, weet je :sad:

:D
Hm, daar zeg je zoiets.
Ik breng de benzine, jij brengt de lege flessen, en killgore brengt de doek en lucifers. :D

dunno

Legacy Member
(trouwens, iemand die vandaag zich registreert en dan reclame komt maken voor z'n ding, is dat wel toegelaten op 9lives?)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan