Marbug
Legacy Member
Ik ben van plan om volgende week ofzo een poll te starten (niet op tn forum want de poll is te klein, maar op een apparte site).
De poll zal gaan over wat mensen juist met hun computer doen. Wat ze er mee willen berijken.
En voor ik die poll dus maak wil ik een kleine "hulp" op voorhand hebben.
De hulp houd in dat jullie een mailtje naar mij sturen met wat jullie zowat op jullie computer doen. (Dit is de enquete nog niet!!!) Dus je mag er meer in vertellen dan wat waar is (advies mag dus ook)...
De bedoeling van de mail is dat ik meer ideëen heb om in de poll te zetten.
(In de mail staat bijvoorbeeld dat je je computer gebruit alleen om te chatten op msn, irc, ... / dat u hem allene gebruikt voor't school of werk / Maar meer originele ideëen zijn welkom. Een programma erbij vermelden is ook wel interessant / veel gamen / grafische dingens met photoshop bijvoorbeeld ...)
Eens dat de poll online staat zal ik ook een link op dit forum zetten. Zodat jullie daar kunnen voten.
mail: [email protected]
Alvast bedankt
Greetz Marbug
De poll zal gaan over wat mensen juist met hun computer doen. Wat ze er mee willen berijken.
En voor ik die poll dus maak wil ik een kleine "hulp" op voorhand hebben.
De hulp houd in dat jullie een mailtje naar mij sturen met wat jullie zowat op jullie computer doen. (Dit is de enquete nog niet!!!) Dus je mag er meer in vertellen dan wat waar is (advies mag dus ook)...
De bedoeling van de mail is dat ik meer ideëen heb om in de poll te zetten.
(In de mail staat bijvoorbeeld dat je je computer gebruit alleen om te chatten op msn, irc, ... / dat u hem allene gebruikt voor't school of werk / Maar meer originele ideëen zijn welkom. Een programma erbij vermelden is ook wel interessant / veel gamen / grafische dingens met photoshop bijvoorbeeld ...)
Eens dat de poll online staat zal ik ook een link op dit forum zetten. Zodat jullie daar kunnen voten.
mail: [email protected]
Alvast bedankt
Greetz Marbug