WhiSpEr
Legacy Member
Ahoi,
ik heb mij laten wijsmaken dat er zoiets bestaat als een éénmalige uitzondering op de geluidsoverlastregel (zijnde dan specifiek voor evenementen zoals fuiven etc. die 's nachts doorgaan). Dus dat je in principe na 4u kan doorgaan zonder dat de politie alles lamlegt.
Weet iemand daar iets meer over te vertellen? Of is dit gezever?
ik heb mij laten wijsmaken dat er zoiets bestaat als een éénmalige uitzondering op de geluidsoverlastregel (zijnde dan specifiek voor evenementen zoals fuiven etc. die 's nachts doorgaan). Dus dat je in principe na 4u kan doorgaan zonder dat de politie alles lamlegt.
Weet iemand daar iets meer over te vertellen? Of is dit gezever?
. Het jaar nadien is het op een andere locatie doorgegaan.