Archief - elektriciteitspanne met gevolgen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Firestyler

Legacy Member
Vorige avond hadden wij hier in de volledige straat ineens een elektriciteitspanne, omstreeks 7u in de avond, dit duurde tot 9u.
Echter is sinds de panne mijn wireless router onhandelbaar.
graag had ik dan op de een of andere manier een schadeclaim opgesteld gekregen maar ik weet niet aan wie ik mij moet richten hiervoor?
iemand raad?

viewer

Legacy Member
Wij hebben ongeveer hetzelfde voorgehad, bij ons was de voeding kapot.

Onze pa heeft die terugbetaald gekregen van de verzekering, maar dat was een heel gezeik want da moest nog via electrabel gaan ofzoiets, ik kan het mij niet meer gans herinneren.

Dus: naar de verzekering :woohoo:

edit: ik herinner het me juist: onze pa had eerst naar electrabel gebeld, en die hebben hem doorgestuurd naar zijn verzekeringsmaatschappij

Gentei

Legacy Member
Firestyler zei:
Vorige avond hadden wij hier in de volledige straat ineens een elektriciteitspanne, omstreeks 7u in de avond, dit duurde tot 9u.
Echter is sinds de panne mijn wireless router onhandelbaar.
graag had ik dan op de een of andere manier een schadeclaim opgesteld gekregen maar ik weet niet aan wie ik mij moet richten hiervoor?
iemand raad?

euhm...elctrabel of het bedrijf die je normaal van stroom voorziet?

KULeest

Legacy Member
Is ni direct kapot zu, kan zijn datem gewoon terug moet instellen evt modem reset of belgacom belle, hier ook avoorgehad

Ble$$ed^

Legacy Member
kan zijn dan em gereset is en da ge trug alles opnieuw moe instelle
*edit*
had jan zijn post niet gelezen soz

Firestyler

Legacy Member
al goed en wel, kheb em volledig getest, en is degelijk wel stuk, zelfs resetten of opnieuw instellen zijn geen stap vooruit
zal eens zien bij de verzekeringsmaatschappij

Hiapoe

Legacy Member
of de netbeheerder eandis.

Electrabel verkoopt gewoon electriciteit, dus heeft niks te maken met stroompannes. (Tenzij een ganse centrale uitvalt bijvoorbeeld)

Meestal is een stroompanne gevolg van probleem met de hoogspanningskabels of cabines,... => eandis in Vlaanderen.

En aangezien Electrabel alle netbeheer heeft moeten afstoten in verband met de pax electrica, en aangezien dit dus al volledig gebeurd is, is het er alleen maar ingewikkelder op geworden voor de gewone man. Vroeger was alles 1 bedrijf: electrabel. Nu zijn het allemaal andere bedrijven voor elektriciteitsverkoop, netbeheer,... de normale mens snapt er bijgevolg niks meer van :)

Hiapoe
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan