Firestyler
Legacy Member
Vorige avond hadden wij hier in de volledige straat ineens een elektriciteitspanne, omstreeks 7u in de avond, dit duurde tot 9u.
Echter is sinds de panne mijn wireless router onhandelbaar.
graag had ik dan op de een of andere manier een schadeclaim opgesteld gekregen maar ik weet niet aan wie ik mij moet richten hiervoor?
iemand raad?
Echter is sinds de panne mijn wireless router onhandelbaar.
graag had ik dan op de een of andere manier een schadeclaim opgesteld gekregen maar ik weet niet aan wie ik mij moet richten hiervoor?
iemand raad?

.