Fir3wulf
Legacy Member
Zoals jullie waarschijnlijk al weten hebben de maya's voorspeld dat de wereld gaat vergaan. (apocalyps, ofwel nieuw begin) Ze hadden een soort van "kalender" die ging tot het jaar 2012. Dit is dus als je het bekijkt nog maar een kleine 5 jaar.
Leek me een goed discussietopic.
Leek me een goed discussietopic.


we zijn 7 jaar later en we zijn er nog dusja..

