astragtuner
Legacy Member
Vandaag mijn envelop opengedaan met de eindafrekening, en ik wist zeker dat ik ging terugtrekken maar helaas....moet een goeie €460 bijdragen
De nieuwe voorschotfactuur gaat van €76 naar maar liefst €126
De meterstanden op mijn factuur komen totaal niet overeen met mijn meterstanden die ik aflees.
Kheb wel een brief gekregen (tijdje geleden) om zelf de meterstanden door te geven, maar ben dit totaal vergeten.
Heeft er dit nog iemand meegemaakt, en kun je hier alsnog iets aan doen, of ben ikzelf in fout door de meterstand niet tijdig door te geven.
Ik heb nog enkele dagen tijd om mijn rekening te betalen...
De nieuwe voorschotfactuur gaat van €76 naar maar liefst €126
De meterstanden op mijn factuur komen totaal niet overeen met mijn meterstanden die ik aflees.
Kheb wel een brief gekregen (tijdje geleden) om zelf de meterstanden door te geven, maar ben dit totaal vergeten.
Heeft er dit nog iemand meegemaakt, en kun je hier alsnog iets aan doen, of ben ikzelf in fout door de meterstand niet tijdig door te geven.
Ik heb nog enkele dagen tijd om mijn rekening te betalen...




. Blijkbaar is ze dus nie de enigste