acquisitor
Legacy Member
http://video.google.com/videoplay?docid=-3742145385913859804
Dit is triestig en grappig, imho is het een 'must' om te zien.
Ik ben ook opgegroeid in een land (ussr) waar de grote "leaders" met respect werden behandeld door de bevolking en waar onaangepase gedachten uw leven konden verwoesten.
Ik kan alleen maar hopen dat na de dood van de leider, de oppositie de kans zal grijpen om de regime voor altijd te verdrijven..
Dit is triestig en grappig, imho is het een 'must' om te zien.
Ik ben ook opgegroeid in een land (ussr) waar de grote "leaders" met respect werden behandeld door de bevolking en waar onaangepase gedachten uw leven konden verwoesten.
Ik kan alleen maar hopen dat na de dood van de leider, de oppositie de kans zal grijpen om de regime voor altijd te verdrijven..

