Archief - Een zeer goede documentary over Noord Korea

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

acquisitor

Legacy Member
http://video.google.com/videoplay?docid=-3742145385913859804

Dit is triestig en grappig, imho is het een 'must' om te zien.

Ik ben ook opgegroeid in een land (ussr) waar de grote "leaders" met respect werden behandeld door de bevolking en waar onaangepase gedachten uw leven konden verwoesten.

Ik kan alleen maar hopen dat na de dood van de leider, de oppositie de kans zal grijpen om de regime voor altijd te verdrijven..

Stichero

Legacy Member
acquisitor zei:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3742145385913859804

Dit is triestig en grappig, imho is het een 'must' om te zien.

Ik ben ook opgegroeid in een land (ussr) waar de grote "leaders" met respect werden behandeld door de bevolking en waar onaangepase gedachten uw leven konden verwoesten.

Ik kan alleen maar hopen dat na de dood van de leider, de oppositie de kans zal grijpen om de regime voor altijd te verdrijven..

die zijn zonen gingen hem toch opvolgen? kweet datter een van z'n zonen eric clapton fan is en in duitsland naar den voetbal ging kijken lol

boogje

Legacy Member
Ik heb ook eens een documentary gezien over Noord-Korea, maar een andere en damn; Noord-Korea is héél triestig op bepaalde plaatsen en op andere plaatsen dan weer enorm creepy. Verlaten fabrieken, geen kat te zien....

acquisitor

Legacy Member
ik heb meerdere gezien maar deze is zéér speciaal (en ook interessant voor mij als marketeer ^^)

Stichero

Legacy Member
er zijn ook verborgen camera reportages door koreanen
die kunde zien op youtube
vooral de straatkinderen waren aangrijpend

Sephiroth

Legacy Member
amerika zou daar eens moeten binnenvallen en die idioot van zijn troon stoten
een heel volk gebrainwashed door 1 mens....

Bot

Legacy Member
Sephiroth zei:
amerika zou daar eens moeten binnenvallen en die idioot van zijn troon stoten
een heel volk gebrainwashed door 1 mens....


amerika amerika


als ze er geen geld mee konne verdienen zouden ze het nooit doen

zie mor naar Pinoche, Amerika heeft hem naar Chili gestuurt. Da heeft ook nie veel opgebracht, alleen mr doden.

acquisitor

Legacy Member
amerika zou daar eens moeten binnenvallen en die idioot van zijn troon stoten een heel volk gebrainwashed door 1 mens....
__________________

het volk zal liever sterven voor de leider dan amerika dankbaar zijn denk ik :)

stoomboot

Legacy Member
Amerika naar Korea gaan? Denk het niet :p

MVW (héél misschien) in Irak? Direct binnenvallen.
MVW (in aanmaak) in Korea? Wat geleuter in de VN.

Dat zegt toch wel al genoeg? :p
Der is niks interessant aan Korea voor de jongens ofwel ligt Irak nog gevoelig :p

Sephiroth

Legacy Member
acquisitor zei:
het volk zal liever sterven voor de leider dan amerika dankbaar zijn denk ik :)

ik denk dat de meeste mensen die daar leven toch wel beter weten en hem gewoon aanbidden puur uit angst om naar zon gevangenenkamp verplaatst te worden
aan de andere hand als ge vanaf kindsaf aan die onzin voorgelezen word, kan ik best wel geloven da ge voor hem zou willen sterven

Tweak37

Legacy Member
NK is ook een veel sterkere tegenstander dan Irak. Of ze het nu willen of niet, een inval in NK door de VS is op dit ogenblik logistiek gewoon onmogelijk.

Stichero

Legacy Member
N-korea is ook zeer homogeen
en zelfs vrouwen en kinderen zouden sterven voor hun leider
ik dacht ook dat alle metrostations een soort schuilkelders waren tegen eventuele atoombommen

maja Japanse vrouwen wouden ook sterven voor hun land moest Amerika binnenvallen en er waren er zelfs die van een klif sprongen bij het zien van de Yankees
maar na een atoombom of twee, constant bombarderen van de hoofdstad en een speech van hun 'goddelijke keizer' en hebben de amerikanen snel aanvaard
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan