Archief - Een compleet idiote vraag ivm. adsl

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PVBPVB

Legacy Member
Hallo, kheb dus adsl go, en mijn datalimiet is op :( , en ik weet totaal niets van internetverbindingen instellen ofzo. Dus ik wil nu een nieuw blokske data kopen, maar ze zeggen dat ik wel opnieuw moet verbinden, hoe doe ik dit dan, ik heb ne alcatel speedtouch modem, en naar't schijnt moet ik dat ook "via" de modem instellen al heb ik der geen flauw idee van hoe :(
Ik ben ne complete leek op da gebied. Alvast bedankt.

Stancke

Legacy Member
Adsl.be=> Mijn Internetaccount=> Het maandelijkse volume raadplegen=> Gebruikersnaam&pass invullen=> Inloggen => Een extra Volume Pack toevoegen

Feignasse

Legacy Member
Da's een usb-modem, dus om opnieuw te verbinden gewoon de pc eens herstarten.

Burny

Legacy Member
Als je het volumepack hebt bijbesteld moet je enkel nog even opnieuw inbellen, dat klopt. Met een speedtouch 510 log je gewoon in op je modem (10.0.0.138) en ga je naar Basic-->connections. Daar klik je op 'disconnect', en even later op 'connect'.

Edit: Als het idd een usb modem is, gewoon pc herstarten, of bij Start-->instellingen-->netwerkverbindingen rechtermuisklik op je adsl verbinding en 'verbreken' kiezen. Daarna opnieuw rechtermuis en 'verbinden' kiezen.

Sonic4liv3

Legacy Member
Ulixes zei:
Stroomvoorziening van usb-modem is meestal via usb zelf. En de usb-kabel zou ik niet zomaar uittrekken.

waarom niet? usb is toch plug and play? :p

bull-Ox

Legacy Member
¦¦ $óñï¢ ¦¦ zei:
waarom niet? usb is toch plug and play? :p

wat gij bedoelt is hot swapping, plug & play wil gewoon zeggen dat ge het apparaat kunt gebruiken zonder eerst drivers te installeren. een usb toestel *kan* hot swappable zijn, maar is het niet by default.

svendevil

Legacy Member
Pakt is telenet vriend :D
3 euro meer en grotere snelheid en meer dataverkeer

maxdevis

Legacy Member
svendevil zei:
Pakt is telenet vriend :D
3 euro meer en grotere snelheid en meer dataverkeer

dat gaat wel niet altijd om zomaar op telenet over te schakelen.

GTM

Legacy Member
En daarvoor rakel je een thread van meer dan een week oud op. :ironic:

Robinvv

Legacy Member
svendevil zei:
Pakt is telenet vriend :D
3 euro meer en grotere snelheid en meer dataverkeer

Grotere snelheid = waar

MEER dataverkeer ?

zeg ik :wtf:

12 gb .... :ironic:

EverlastingHate

Legacy Member
Ga naar uw elektriciteitskast :p, vind een grote schakelaar, zet die eens uit en weer aan :p

Reptiel

Legacy Member
Zo zie je maar dat de stelling weer is achterhaald.

Domme vragen bestaan niet, maar domme antwoorden daarintegen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan