vloet
Legacy Member
... en nee ik kan hen niet bereiken via mail omdat je dan moet inloggen. En dat is net het probleem. Bellen lukt ook niet want dan moet je het exacte tijdstip geven van je eerste log-in en die kan ik ook niet vinden aangezien je daarvoor ook moet inloggen. Het ebay forum kan mij ook niet bepaald helpen. Ik kan geen vraag stellen omdat je (jawel! u hebt het goed geraden) je je daarvoor moet inloggen...
Het gaat eigelijk om de account van mijn moeder. We hebben die account al een jaar niet meer gebruikt en je kent dat. Je bent het wachtwoord kwijt. Geen probleem denk je dan, ik ga even die 'persoonlijke vragen invullen'. Ik vul dat allemaal in, maar het lijkt niet te werken. Na meermaals proberen kan ik het zelfs niet meer invullen (veiligheidsoverwegingen zeker?). Ik wil eigenlijk gewoon die account aanpassen en zonodig verwijderen en een nieuwe starten. Maar ja bij ebay zelf kan ik langs geen kanten terecht.
Weet iemand mssn hoe ik die mannen nu eigelijk WEL kan bereiken? Hebben die geen algemeen e-mail adres ofzo? ik kan het in ieder geval niet vinden.
Het gaat eigelijk om de account van mijn moeder. We hebben die account al een jaar niet meer gebruikt en je kent dat. Je bent het wachtwoord kwijt. Geen probleem denk je dan, ik ga even die 'persoonlijke vragen invullen'. Ik vul dat allemaal in, maar het lijkt niet te werken. Na meermaals proberen kan ik het zelfs niet meer invullen (veiligheidsoverwegingen zeker?). Ik wil eigenlijk gewoon die account aanpassen en zonodig verwijderen en een nieuwe starten. Maar ja bij ebay zelf kan ik langs geen kanten terecht.
Weet iemand mssn hoe ik die mannen nu eigelijk WEL kan bereiken? Hebben die geen algemeen e-mail adres ofzo? ik kan het in ieder geval niet vinden.