Archief - Ebay probleem...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vloet

Legacy Member
... en nee ik kan hen niet bereiken via mail omdat je dan moet inloggen. En dat is net het probleem. Bellen lukt ook niet want dan moet je het exacte tijdstip geven van je eerste log-in en die kan ik ook niet vinden aangezien je daarvoor ook moet inloggen. Het ebay forum kan mij ook niet bepaald helpen. Ik kan geen vraag stellen omdat je (jawel! u hebt het goed geraden) je je daarvoor moet inloggen...

Het gaat eigelijk om de account van mijn moeder. We hebben die account al een jaar niet meer gebruikt en je kent dat. Je bent het wachtwoord kwijt. Geen probleem denk je dan, ik ga even die 'persoonlijke vragen invullen'. Ik vul dat allemaal in, maar het lijkt niet te werken. Na meermaals proberen kan ik het zelfs niet meer invullen (veiligheidsoverwegingen zeker?). Ik wil eigenlijk gewoon die account aanpassen en zonodig verwijderen en een nieuwe starten. Maar ja bij ebay zelf kan ik langs geen kanten terecht.

Weet iemand mssn hoe ik die mannen nu eigelijk WEL kan bereiken? Hebben die geen algemeen e-mail adres ofzo? ik kan het in ieder geval niet vinden.

Alola

Legacy Member
Ik heb hetzelfde probleem met nog als leuke 'extra' dat ik twee keer per week een overzicht van mijn 'favoriete verkoper' krijg... Kan me er dus niet eens op uitschrijven. Dus als iemand hier wat weet, ik hoor het graag!

vloet

Legacy Member
Nieuwe account, zou tof zijn. Het probleem is dat je dan een ander e-mail adres moet ingeven. Want anders komt er op dat ' je al een account hebt met dat e-mail adres'. Wat een zever allemaal.

En ja, ondertussen blijven wij ook maar mail ontvangen met reclame. Dat zou ik OOK heel graag stopzetten. Maar ja, daarvoor moet je inloggen he.
Als het aan mij lag gebruikten wij nooit ebay. 2de hands en kapaza is meer dan genoeg.

vloet

Legacy Member
Identiteit kan niet worden geverifieerd

Uw wachtwoord kan niet worden onthuld.

Aangezien uw geen enkele vraag hebt kunnen beantwoorden in overeenstemming met de informatie waarover eBay beschikt, kan uw wachtwoord op dit moment niet worden onthuld.

U kunt zich inschrijven voor een nieuwe account of contact opnemen met Customer Support.

Dat lukt dus niet.

vloet

Legacy Member
zwaar bedankt!

Ik vraag mij wel af waar ge dat nu juist gevonden hebt ^^

vloet

Legacy Member
raar, toen ik dat probeerde vroegen ze altijd mijn gebruikersnaam en wachtwoord. Anders had ik het hier zeker niet gepost. Maar kom, it's fixed now.

vloet

Legacy Member
En ja, het spelletje gaat door. Nu heb ik nog een mail gekregen waarin ik mijn probleem moet uitleggen (ookal had ik al gevraagd de account gwn te sluiten). En daarna NOG een mail met een enquete om in te vullen over ebay. Hoe moeilijk kan het allemaal zijn... djeez zeg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan