Featherfoot
Legacy Member
Hallo iedereen,
De topictitel is een beetje slecht gekozen, maar ik kon het niet direct op een andere manier uitleggen.
Het zit dus zo; mijn moeder heeft hierthuis een plantencentrum. Aangezien zij de enige is die daarvoor instaat hier kan zij niet steeds bij haar kassa zijn om de mensen te helpen. Zij loopt regelmatig rond door heel het plantencentrum en aangezien dit nogal groot is heeft ze niet altijd gehoord of gezien dat er iemand door de poort binnenkomt gereden.
Nu heeft zij een systeem laten installeren dat een signaal laat horen dat er iemand door de poort rijdt. Er wordt ook automatisch gebeld naar mijn moeder haar gsm. Zo wordt zij gewaarschuwd dat er klanten zijn. Tot hiertoe is het allemaal goed.
Nu, als dat systeem belt is dat eigenlijk een gesprek. Mijn moeder neemt dan natuurlijk niet op, aangezien dat weer meer geld kost en dat opbellen door het systeem kost ook al geld. Als ze dat een paar keer heeft gedaan krijgt ze telefoon + bericht van 1230 ( een nummer dat je waarschuwt als er berichten zijn op de voicemail. ). Die berichten zijn dan telkens het signaal van dat systeem. ( Gaat zo van tu - tu - tu - tu ).
Wat is nu precies mijn vraag? Wel, mijn moeder zou graag van die 1230 meldingen afgeraken. Is dat mogelijk om die dingen af te zetten, zodat je dat nietmeer aankrijgt.
Ook wil zij eigenlijk een ander gsmabbonement, aangezien haar huidige nogal veel kost. Ze zit nu bij proximus, welk precies weet ik niet juist. Bellen doet ze niet zoveel ( ze wordt opgebeld, maar zelf bellen gebeurt zelden met die gsm).
Is er een andere mogelijkheid?
Bedankt op voorhand,
FeatheR
De topictitel is een beetje slecht gekozen, maar ik kon het niet direct op een andere manier uitleggen.
Het zit dus zo; mijn moeder heeft hierthuis een plantencentrum. Aangezien zij de enige is die daarvoor instaat hier kan zij niet steeds bij haar kassa zijn om de mensen te helpen. Zij loopt regelmatig rond door heel het plantencentrum en aangezien dit nogal groot is heeft ze niet altijd gehoord of gezien dat er iemand door de poort binnenkomt gereden.
Nu heeft zij een systeem laten installeren dat een signaal laat horen dat er iemand door de poort rijdt. Er wordt ook automatisch gebeld naar mijn moeder haar gsm. Zo wordt zij gewaarschuwd dat er klanten zijn. Tot hiertoe is het allemaal goed.
Nu, als dat systeem belt is dat eigenlijk een gesprek. Mijn moeder neemt dan natuurlijk niet op, aangezien dat weer meer geld kost en dat opbellen door het systeem kost ook al geld. Als ze dat een paar keer heeft gedaan krijgt ze telefoon + bericht van 1230 ( een nummer dat je waarschuwt als er berichten zijn op de voicemail. ). Die berichten zijn dan telkens het signaal van dat systeem. ( Gaat zo van tu - tu - tu - tu ).
Wat is nu precies mijn vraag? Wel, mijn moeder zou graag van die 1230 meldingen afgeraken. Is dat mogelijk om die dingen af te zetten, zodat je dat nietmeer aankrijgt.
Ook wil zij eigenlijk een ander gsmabbonement, aangezien haar huidige nogal veel kost. Ze zit nu bij proximus, welk precies weet ik niet juist. Bellen doet ze niet zoveel ( ze wordt opgebeld, maar zelf bellen gebeurt zelden met die gsm).
Is er een andere mogelijkheid?
Bedankt op voorhand,
FeatheR
