Ikaruga
Legacy Member
Dus, we hebben weer eens machtig zware problemen met skynet (volume pack purchase afgesloten omwille van een al reeds betaalde rekening die skynet beweerd niet ontvangen te hebben). We proberen nu al 3 dagen om een oplossing to krijgen, al meerdere keren gebeld met dezelfde lame belofte dat ze het direct gaan oplossen.
Daarom dus dat we overwegen over te stappen naar een nieuwe ISP.
Iemand die ik ken gaf mij een link naar dommel.be
blijkbaar een nieuwe ISP. Ik heb daar eens de features van Dommel ADSL vergelijken met Skynet ADSL en die blijken in 2voud beter te zijn.
(30gig vs 75gig, 20mbps vs24 mbps, happy hour, ...)
het is natuurlijk evidend dat zoiets uberhaupt niet direct betrouwbaar is. Ik wil daarom eens wat 2de opinies horen van mensen die Dommel als ISP hebben.
Voornamelijk hoe ze werken, hoe de service is, omkosten, betrouwbaarheid en kans om opgelegd te worden enzovoort
alvast bedankt
Daarom dus dat we overwegen over te stappen naar een nieuwe ISP.
Iemand die ik ken gaf mij een link naar dommel.be
blijkbaar een nieuwe ISP. Ik heb daar eens de features van Dommel ADSL vergelijken met Skynet ADSL en die blijken in 2voud beter te zijn.
(30gig vs 75gig, 20mbps vs24 mbps, happy hour, ...)
het is natuurlijk evidend dat zoiets uberhaupt niet direct betrouwbaar is. Ik wil daarom eens wat 2de opinies horen van mensen die Dommel als ISP hebben.
Voornamelijk hoe ze werken, hoe de service is, omkosten, betrouwbaarheid en kans om opgelegd te worden enzovoort

alvast bedankt