Archief - Domein van telenet opzeggen..??

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ruben182

Legacy Member
Een maat van me heeft in een domme bui eens een domein bij telenet aangemaakt.
Hierdoor staat er nu altijd 5 euro extra op zijn factuur.
Hoe moet dit opgezegd worden?
Er staat echt nergens uitleg. Alleen dat de Opzeggingsvergoeding 15 euro is :oink:

*Mercenary*

Legacy Member
Beter 1x 15 € opzegging dan elke maand 5 € ervoor blijven betalen zeker?

Ruben182

Legacy Member
@Unpro: ik dacht het ook net.. :p Klinkt mss wel dat het voor mij is.. maar als ik een domein zou aanmaken zou het via een degelijk bedrijf zijn dat ervoor gespecialiseerd is en dus niet telenet :)

@*Mercenary*: De 15 € betalen is geen probleem, maar hoe moet het opgezegd worden?

Sephiroth

Legacy Member
ROFL €5 per maand voor een domeinnaam? Jezus gij zijt zwaar in het zak gezet.

Cycloon

Legacy Member
Het is €3 per maand, nog altijd vrij duur maar al bijna de helft minder :P

Cycloon

Legacy Member
Heb ff gezocht:

Hoe doe ik een opzeg van mijn internetadres of domeinnaam?

Een opzeg van je internetadres kan je aanvragen via het webformulier, via fax op 015 33 54 64 of via brief naar Telenet, Dienst Domeinregistratie, Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen. Vermeld steeds je klantennummer en de naam van je internetadres. Je vindt je klantennummer op je factuur.

Bij een opzeg wordt je internetadres verwijderd voor zowel je persoonlijk e-mailadressen als de website die aangemaakt zijn voor je internetadres, bv. [email protected] en http://www.familie-janssen.be. Je internetadres zal niet meer aangerekend worden en eventuele correcties zullen plaatsvinden op je eerstkomende factuur.

Je internetadres wordt geschrapt bij DNS en wordt wordt gedurende 40 dagen in quarantaine geplaatst. Tijdens deze periode functioneert je internetadres niet en kunnen er geen updates plaatsvinden. Je internetadres kan tijdens deze quarantaine periode eveneens niet geregistreerd worden door iemand anders maar het is mogelijk om je internetadres te laten heractiveren bij Telenet.

Na deze 40 dagen wordt je internetadres vrijgegeven bij DNS. Vanaf deze datum kan dit internetadres door iedereen opnieuw geregistreerd worden.

Link van het webformulier: http://www.telenet.be/nl/onlinesupport/thuis/contact/invulformulieren/internet/personal.page

Ruben182

Legacy Member
Ah ok bedankt :niceone:

Hij betaalt toch 5 euro heb ik gezien op het factuur. (is wel een .com adres)

Avenger 2.0

Legacy Member
Ik heb een .com domein voor minder dan 5 euro per jaar!!! Ze hebben u goed in het zak gezet...

Jaws

Legacy Member
bel gewoon is naar telenet, kheb lang geleden ook per ongeluk is zoiets gehad bij ons thuis en dan heeft ons moeder gebeld en hebben ze da zelfs verniet opgezegd, ge moet da gewoon wa goe uitleggen he ;)

VFB

Legacy Member
Mja kijk naar mij...

Ik heb een overname gedaan van het abbo van de vorige bewoner hier, en ik zit ook met die domeinnaam....

Heb hem ondertussen ook al een paar dagen geleden opgezegd. Ik wacht wel nog steeds op een antwoord van Telenet.

Siskos

Legacy Member
Bedankt voor dat formulier te sturen ben ik eindelijk eens af van die 3€ extra per maand :p
(had nooit zin om een brief te schrijven naar die manne)

Lord Kveldulv

Legacy Member
R-evolution™' zei:
.be kost normaal 11 euro ... wat een afzetterij

.be kost iets minder dan €7. Alles wat meer is is winst. Ik betaal als reseller €7 en dan verdient de registar er ook nog aan. Draai wel zelf m'n nameservers.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan