^MystiQ
Legacy Member
Het is eens een ander onderwerp in verband met de politiek dan het gezaag op de verschillende partijen..
Mijn stiefpa is de algemeen directeur van het circuit van franchorchamps geworden en die liet mij weten dat het circuit met een schuldenbedrag van 1 miljard zit. Nu de pientere bollen hier op het forum kunnen waarschijnlijk wel berekenen hoeveel de vlaming uit hun portemonee moet ophoesten voor dat grapje alleen al ..
Wat zou hier een oplossing voor kunnen zijn ? Een splitsing ? Ik weet het niet, een splitsing heeft zo zijn voordelen en zijn nadelen.
De totale transfer van Vlaanderen aan de Franstaligen bedraagt niet minder dan 11,3 miljard euro per jaar. De Vlamingen verliezen op deze manier ruim 7% van hun primair inkomen.
Mijn stiefpa is de algemeen directeur van het circuit van franchorchamps geworden en die liet mij weten dat het circuit met een schuldenbedrag van 1 miljard zit. Nu de pientere bollen hier op het forum kunnen waarschijnlijk wel berekenen hoeveel de vlaming uit hun portemonee moet ophoesten voor dat grapje alleen al ..
Wat zou hier een oplossing voor kunnen zijn ? Een splitsing ? Ik weet het niet, een splitsing heeft zo zijn voordelen en zijn nadelen.
