Mushu
Legacy Member
Omdat er blijkbaar nog geen thread over bestaat begin ik hier even.
Zondag 30 december is dag van de download.
Gezien de flauwe grap van onze vrienden van Telenet en het prehistorische beleid van onze ISP's ivm de datalimieten hebben onze vrienden van Tik 30/12 uitgeroepen tot dag van de download
Momenteel staan hier bijna 4000 mensen klaar om ons te steunen (uit binnen- en buitenland)
De hoe & waarom kun je lezen op de site, om het simpel te houden.
Toon je ongenoegen door die dag zeker om 17u lekker te downloaden, streamen, ... vanaf en op de telenet powered sites (ook 9lives zal het wss voelen).
Roep ook iedereen op om bvb gewoon garage.tv te bekijken.
Ook torrents, linux distro's, demo's,... zullen wel wat bandbreedte innemen.
Hiermee geef je een duidelijk signaal naar de belgische ISP's hoe snel je je limiet erdoor jaagt.
Steun krijgen we ook van onze noorderburen op tweakers.net
Hopend op jullie steun, screw datalimiet
Zondag 30 december is dag van de download.
Gezien de flauwe grap van onze vrienden van Telenet en het prehistorische beleid van onze ISP's ivm de datalimieten hebben onze vrienden van Tik 30/12 uitgeroepen tot dag van de download
Momenteel staan hier bijna 4000 mensen klaar om ons te steunen (uit binnen- en buitenland)
De hoe & waarom kun je lezen op de site, om het simpel te houden.
Toon je ongenoegen door die dag zeker om 17u lekker te downloaden, streamen, ... vanaf en op de telenet powered sites (ook 9lives zal het wss voelen).
Roep ook iedereen op om bvb gewoon garage.tv te bekijken.
Ook torrents, linux distro's, demo's,... zullen wel wat bandbreedte innemen.
Hiermee geef je een duidelijk signaal naar de belgische ISP's hoe snel je je limiet erdoor jaagt.
Steun krijgen we ook van onze noorderburen op tweakers.net
Hopend op jullie steun, screw datalimiet


