Archief - Creeër overvloed

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

grey-turtle

Legacy Member
Ik heb deze mail ontvangen:
Wil je na het lachen serieuze commentaar hierop geven?
----------------------------------------------------------
Dag vriend, vriendin,

Geloof jij dat alle mensen op deze planeet samen in liefde, harmonie en overvloed kunnen leven?
Ik wel.

Daarom durf ik mijn steentje bijdragen, mijn offer brengen. Ik ben razend enthousiast over dit kleine experiment in Vertrouwen, Geloof en Liefde.
Dit spelletje geeft eenieder die deze mail ontvangt de kans om zijn vooroordelen en wantrouwen tegenover de andere mensen te transformeren.

Wat heb je te verliezen? 10 Euro

Wat kan je winnen?

Geloof en Vertrouwen in de Mensheid

Bewijs dat er Hoop is voor ons Allen samen

and last but not least, een vermenigvuldiging van je financiele investering

Dit is een voorbeeld van Witte Magie; geluk en overvloed creeren voor alles en iedereen, inclusief jezelf, in Licht en Liefde.

Durf jij je oude instellingen op het spel zetten?

Durf jij zelf investeren in een wereld van Overvloed en Liefde?

Ik alvast wel, je krijgt deze mail van mij omdat ik het al gedaan heb.

Ik nodig jou uit om mee te doen om samen in Geloof, Liefde en Vertrouwen een nieuwe wereld te scheppen.

Lees het onderstaande zorgvuldig, onbevangen en zonder vooringenomenheid en
speel mee!

Er gaan diverse kettingbrieven rond die op angst en 'dreigementen' zijn
gebaseerd. Nu bereikte ons er één die alleen maar over overvloed en
ontvangen gaat. Deze 'kettingbrief van de nieuwe tijd' is speels,
eenvoudig en zonder dubbele bodem, dat we vinden dat eigenlijk niemand hem
mag missen.

Wij zijn grote voorstanders van het in gang zetten van royale geldstromen
met weinig inspanning. Je investering? Een tientje en een paar uurtjes werk!
Onze tip is dan ook: lees deze mail eerst helemaal, tot en met de laatste
letter, en besluit dan of je meedoet of dat je hem gaat deleten. Onze 10,-
euro is al op de post, want wij vinden dit een leuk spel!

Verwijder deze mail niet direct maar bewaar hem nog even en denk er nog even
over na!

Wanneer je de instructies hieronder EXACT opvolgt, dan zal je binnen 50
dagen over een bedrag van meer dan 40.000,- euro aan contant geld beschikken
- GEGARANDEERD. VERANDER NIETS AAN DE HIERONDER BESCHREVEN 6 STAPPEN, ook niet een klein beetje!

Stap 1: Het is algemeen bekend dat we eerst moeten geven om te kunnen
ontvangen. Kom voor 1 keer zo'n 10 minuten achter je computer vandaan en
zend NU METEEN 10,- euro aan de persoon die op nummer 1 in de lijst staat
aan het einde van deze mail. Twijfel hier niet aan. Je wilt ook niet dat
anderen dat doen als je bovenaan de lijst staat.

Dit is een daad van plezier en liefde, want: ' je oogst wat je zaait '.
Zonder deze persoon, die besloot om mee te doen, zou deze kans aan je
voorbijgegaan zijn. Bedenk dat het alle mensen op de lijst 10,- euro gekost
heeft om die ene brief met de beloning te versturen, en daardoor jou deze
kans te bieden.

De eenmalige 10,- euro voor de nummer 1 op de lijst is alles wat ze ervoor
terug vragen. Beschouw het als jouw manier om diegene te bedanken. Het zal
spoedig jouw beurt zijn om op die eerste plaats in de lijst te staan.

Voeg bij jouw 10,- euro (uitsluitend contant geld, geen cheques) een kort
handgeschreven briefje met de mededeling ' ACCEPTEERT U A.U.B. DEZE GIFT '.
Dit briefje zorgt ervoor dat je niet in strijd met de Britse / Europese
wetgeving handelt. Je stuurt de ontvanger simpelweg een gift van 10,- euro.

(LET OP! HET GELD MOET EERST IN ALUMINIUM FOLIE WORDEN GEWIKKELD.)

Nadat je een misschien volkomen onbekende deze gift hebt gestuurd, gebeurt
er iets merkwaardigs. Het geeft je het onbeschrijfelijke en overweldigende
gevoel van zekerheid en vertrouwen in het systeem. Je hebt zojuist aan
jezelf bewezen dat, omdat je het gedaan heeft er een heleboel andere mensen
moeten zijn die hetzelfde zullen doen. Je hebt dus nu zelf kunnen
constateren dat het werkt.

Stap 2: Nadat je het geld aan nummer 1 op de lijst hebt gestuurd, verwijder
je de naam van deze persoon van de lijst. Vervolgens schuif je alle namen en
adressen een positie op (nummer 2 komt op 1 te staan, nummer 3 wordt nummer
2 etc.). Voeg vervolgens jouw naam en adres toe aan de lijst op de nu
vrijgekomen plek 6. De gemakkelijkste manier om dat te doen is als volgt:

Deze mail in zijn geheel met de linker muisknop selecteren en dan met de
rechter muisknop optie kopieren, en plakken in een nieuwe mail. Ga dan naar
de lijst met namen en verander de nummers en typ jouw naam en adres er
onderaan bij. Neem rustig de tijd en typ zorgvuldig. Het spreekt voor zich
dat dit van belang is.

Stap 3: Stuur deze mail altijd naar 1 persoon tegelijk, dus NOOIT meerdere
adressen per mail gebruiken. Dit zorgt namelijk voor een persoonlijke sfeer
achter deze uitnodiging. Hier zit een controleerbare factor in zodat er niet
getwijfeld wordt aan de lijst met namen. Je ziet namelijk wie er onderaan
staat en van wie je de mail krijgt!

Stap 4: Zorg voor minimaal een verspreiding van 200 stuks van deze mail, die
op de 6de positie nu ook jouw naam bevat.

Stap 5: Haal de verschillende e-mail adressen uit andere gekregen mails,
vaak worden er leuke mails gestuurd met een flink aantal e-mail adressen
tegelijk, of een waarschuwingsmail voor een virus; ook hier sturen mensen
vaak hun hele adressenbestand mee. Natuurlijk kun je jouw eigen bestand
gebruiken en in een digitaal telefoonboek zijn ook wel e-mail adressen te
vinden. Het aantal van 200 is niet beperkt. Blijf een aantal dagen goed
zoeken en hoe meer mails je stuurt hoe meer jouw verdiensten zullen zijn.

Stap 6: Verzorg het kopieren van deze mail, werk netjes en zorgvuldig.

WERK DEZE 6 STAPPEN ZO SNEL MOGELIJK AF, SNELHEID IS ERG BELANGRIJK.

Binnen 50 dagen zal je gegarandeerd over meer dan 40.000,- euro aan contant
geld beschikken. Bewaar deze mail goed; Je kunt hem altijd nog een keer
opnieuw gebruiken als je ooit meer geld nodig hebt.

DIT IS HOE HET SYSTEEM BINNEN 50 DAGEN WERKT

Je hebt jouw 10,- euro gedoneerd en vervolgens ( minimaal ) 200 keer deze
mail door gestuurd, allemaal met jouw eigen naam en adres op de 6de positie
in de lijst. Jouw taak zit erop. Leun achterover, je hebt het verdiend.

Wanneer slechts 2 % van de 200 mensen reageert op deze mail, dan zullen 4
personen op hun beurt ieder 200 mails versturen. Dat zijn 800 mails met jouw
naam op nummer 5. Wanneer slechts 2 % van de 800 mensen reageert op deze
mail, dan zullen 16 personen op hun beurt ieder 200 mails versturen. Dat
zijn 3.200 mails met jouw naam op nummer 4. Wanneer slechts 2 % van de 3.200
mensen reageert op deze mail, dan z ullen 64 personen op hun beurt ieder 200
mails versturen. Dat zijn 12.800 mails met jouw naam op nummer 3. Wanneer
slechts 2 % van de 12.800 mensen reageert op deze mail, d an zullen 256
personen op hun beurt ieder 200 mails versturen. Dat zijn 51.200 mails met
jouw naam op nummer 2. Wanneer slechts 2 % van de 51.200 mensen reageert op
deze mail, d an zullen 1.024 personen op hun beurt ieder 200 mails
versturen. Dat zijn 204.800 mails met jouw naam op nummer 1. Wanneer slechts
2 % van de 204.800 mensen reageert op deze mail, dan zullen 4.096 personen
ieder 10,- euro naar je toesturen. Dat is 40.960,- euro aan contant geld.
Wanneer meer dan 2 % reageert of wanneer je besluit om
meer dan 200 mails te versturen, dan zal je zelfs meer ontvangen. (Bereken
eens 2 % van 250 of 300 mails.)

De simpelste ideeen zijn de beste!
Hoe vaak koop
je niet een staatslot of een kraslot? Bedenk eens waarom je meedoet aan de
postcode loterij of bankgiro loterij of de lotto! Vaak zijn de kosten hoger
dan de 10,- euro waar je nu een gokje voor waagt maar waar je zeker bij
wint. De kosten die je maakt zijn 10,- euro als gift voor de nummer 1 op de
lijst, 1 envelop en 1 postzegel van 0,44 cent. Verder besteed je hooguit een
paar uurtjes tijd voor het bij elkaar zoeken van de adressen en het
verzenden van de mails. Op tijd moet je niet zo kijken ... een dergelijk
uurloon vind je nergens!

Hieronder een aantal ervaringen van andere deelnemers:

Het is sinds 1991 geleden dat ik nog zo iets tegenkwam, een moderne
kettingbrief. Die van 1991 heeft Inge en mij ongeveer 30.000,- euro
opgebracht. Ik herinner me nog dat we voor een maand op reis gingen naar
Tibet en bij thuiskomst lag er voor ongeveer 6.000,- euro aan stortingen
in de bus. We hebben ons een bult gelachen. Ik ga nu weer op reis voor een
maand, naar Peru toeval?
Ik doe er aan mee, ik vind het gewoon leuk, en
ben nieuwsgierig. Ik doe vandaag mijn deel 10,- euro op de bus, eerst
uitzenden, dan ontvangen. Lees wel de details, sommige zijn goed doordacht
en maken het geheel praktischer en veiliger!

Veel succes!! Paul Liekens

In de afgelopen jaren heb ik veel brieven, mails en ideeen als deze de
revue zien passeren. Hoewel ik er normaal sceptisch tegenover sta, vond ik
dat deze b rief anders was en dat stond me aan. De investering viel reuze
mee en is aanzienlijk lager dan in vele andere gevallen. Ik beschouwde dit
als een lolletje. Als het niet zou werken, wat dan nog? Er stond nou niet
bepaald een fortuin op het spel. Eerst stuurde ik de 10,- euro aan de
persoon die op nummer 1 in mijn lijst stond. Ook voor mijzelf was dat enorm
belangrijk, want dit is het basisprincipe voor succes. Als ik er zelf niet
toe bereid was, hoe kon ik dan verwachten dat i emand anders mij 10,- euro
zou sturen? Vervolgens kroop ik achter mijn PC en stuurde ik 200 mails en
hoopte ik er het beste van.

De eerste 5 weken gebeurde er niets, maar in de zesde
week kreeg ik respons. In die week ontving ik ruim 12.760,- euro en na 80
dagen leverde diezelfde actie mij maar liefst 47.370,- euro op. De
inkomsten zijn nu wat teruggelopen, dus deze keer ga ik opzoek naar 500
e-mail adressen.
Doe ook mee en volg de 6 stappen zorgvuldig op. Het is ook nog eens
ontzettend leuk! T. Holliman, Crewe

Toen ik deze mail kreeg dacht ik: ' Wat heb ik te verliezen? ' Ik vertelde
mijn man er niet over, want ik dacht dat hij me zou uitlachen. Ik stuurde
250 mails aan bekenden en volslagen vreemden, en binnen 5 weken begon het
geld binnen te stromen. Na twee maanden had ik 41.640,- euro en er komt nog
steeds geld bij, ik ben er zo blij mee. Ik heb al onze leningen kunnen
aflossen en we hebben een heerlijke vakantie achter de rug.
Mijn man stond versteld van wat ik gedaan had en dat het ook nog eens
gewerkt had. Hij zei dat hij het zeker uit mijn hoofd zou hebben gepraat
als hij ervan had geweten en hij was blij dat ik er gewoon aan was begonnen
zonder het hem te vertellen. Ik verstuur nu nog meer mails om onze
hypotheek af te betalen. Heel erg bedankt.
C.H. van Houten, Wierden

dan nr1. naam adres
nr2. naam adres
enz
-----------------------------------------------

Degene die deze kettingbrief gemaakt en bedacht heeft zal alleszins rijk worden als zijn plannetje lukt. Vooral het feit dat de nummer 1 van de lijst alles gaat krijgen als iedereen de procedure volgt.

EternalSilence

Legacy Member
lange tekst

maar da stukske gelezen van hoe iemand 10€ betaald en na een paar jaar al 30.000€ verdiend

dan heb je iets van :: yeah right? :wtf:
ik denk dat dit gewoon een valse brief is, die de rond doet om mensen geld af te troggelen.
ja er zal wel 1 iemand rijk worden, maar je zal je 10€ nooit meer terug zien,
het is gemakkelijk om zoiets samen te stellen en dan verzonnen getuigenissen op te schrijven en namen te verzinnen

Gentille

Legacy Member
Een kettingmail zoals er 100'den op het internet circuleren. Als er voor elke kettingmail een thread wordt aangemaakt staat het binnen de kortste keren vol. Closed
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan