Archief - Cadeau voor jubileum

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spimk

Legacy Member
weet er iemand een goed idee voor een jubileum (50 jaar getrouwd)?
het moet maar een 'kleintje' zijn, zo rond de 150 euro
alvast nen dikke merci voor de ideetjes

.:KrusT:.

Legacy Member
Euh... en wa doen die mensen graag?
Een looprekske misschien?

NSA.Rhinox

Legacy Member
Het toeval wilt dat ik op mijn stage twee jubilarissen onder mijn hoede heb. Ik zal ze is uithoren naar wat ze gekregen hebben. Zal wel voor maandag zijn, dus alsk het vergeet te posten dan pm't ge mij maar.

AnthonyBoone

Legacy Member
Verzamel allemaal informatie foto's van hun leven & maak een soort groot Album met foto's kaartjes, tekstjes enz...
dat lijkt me nogal leuk :) tenzij je een ballonvaart ofzo wilt geven lijkt me ook nog te doen maar weet niet voor 150€ dat je toe zou graken.

EternalSilence

Legacy Member
Scuderia zei:
weet er iemand een goed idee voor een jubileum (50 jaar getrouwd)?
het moet maar een 'kleintje' zijn, zo rond de 150 euro
alvast nen dikke merci voor de ideetjes

wij hebben een groot feest gegeven waar iederene van de familie was.
(niet echt moeilijk, heel de familie woont voor 90% in dezelfde gemeente :p)

en dan een grote taart enzo
maar weet nie of ze een geschenk hebben gekregen mijn grootouders, ik denk van wel.
en zal wss iets meer geweest zijn dan 150€.

miss kun je ze een gratis kuisvrouw geven, die jullie betalen :p
of een nieuw bed/badkamer of iets dergelijks.. kost natuurlijk allemaal meer dan 150€ :x

=Dujosh=

Legacy Member
Een album,
met foto's van de voorbije 50 jaar van hun leven samen ...

Kan je toch 150€ongeveer kosten als je mooi album koopt
en al die foto's laat kopieren.
( scannen en digitaal laten afprinten ... )

EternalSilence

Legacy Member
=Dujosh= zei:
Een album,
met foto's van de voorbije 50 jaar van hun leven samen ...

Kan je toch 150€ongeveer kosten als je mooi album koopt
en al die foto's laat kopieren.
( scannen en digitaal laten afprinten ... )

ja, maja .. niet echt origineel, wss iedereen doet dit.

foto's van alle kleinkinderen er ook bij steken, en van hen, ook van hun eigen kinderen.
door de jaren heen..
miss nog met grappig commentaar erbij
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan