Axtrector
Legacy Member
Hallo, Ik vind het maar onozel voor dit te posen maar ik doe het toch
ik zou willen weten wat jullie -zoals de titel het zegt- zouden kopen voor je lief voor kerstavond/oudejaar. ik weet het het is nog maar midden november maar het is de kwestie voor er vroeg bij te zijn zodat het beste nog niet weg is
greetzz
ik zou willen weten wat jullie -zoals de titel het zegt- zouden kopen voor je lief voor kerstavond/oudejaar. ik weet het het is nog maar midden november maar het is de kwestie voor er vroeg bij te zijn zodat het beste nog niet weg is
greetzz