E-riko
Legacy Member
Hoi hoi,
kzit met een vraagje voor de KBC-online users onder ons...
Ik heb een bestelling gemaakt op internet, betaling naar Nederlandse rekening, en kreeg dan mail met de nodige gegevens om de overschrijving te doen.
Nu, als ik online overschrijving naar hun rekening nummer wou doen, kan dit niet, die optie voor Europese Overschrijving is niet-klikbaar :ironic:
Moet ik dat nog appart laten activeren opdat ik een europese overschrijving zou kunnen doen ofzo?
en dus anaf vandaag heb ik 7 dagen de tijd om te betalen, anders wordt de bestelling geanuleerd
dus kbc-gebruikers, laat maar weten e!
alvast bedankt,
E-riko.
kzit met een vraagje voor de KBC-online users onder ons...
Ik heb een bestelling gemaakt op internet, betaling naar Nederlandse rekening, en kreeg dan mail met de nodige gegevens om de overschrijving te doen.
Nu, als ik online overschrijving naar hun rekening nummer wou doen, kan dit niet, die optie voor Europese Overschrijving is niet-klikbaar :ironic:
Moet ik dat nog appart laten activeren opdat ik een europese overschrijving zou kunnen doen ofzo?
en dus anaf vandaag heb ik 7 dagen de tijd om te betalen, anders wordt de bestelling geanuleerd
dus kbc-gebruikers, laat maar weten e!
alvast bedankt,
E-riko.

.
.
