Archief - Bestelbon bij winkel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frado2005

Legacy Member
Howdy,

Vorige maand ging onzen microgolf kapot, en hebben we op 21 feb een nieuwe besteld. We kregen zo'n bestelbon, en ge betaald dan als je het product gekregen hebt.
Nu, ongeveer een maandje verder, en dat product is nog altijd niet binnen....
Kunnen we deze koop annuleren, zonder iets te moeten betalen, of moeten we blijven wachten tot het binnenkomt?
niet de eerste keer, voor onze flat tv(september besteld) kregen we pas in februari.....

chosen1

Legacy Member
kheb niet direkt een antwoord op uw vraag maar vandenborre is ook enorm goed in u te laten wachten! en klantvriendelijkheid kennen ze daar ook langs geen kanten! toch niet hier in mol!

ik had een gsm gekocht, hij zou donderdag aankomen, ik bel donderdagavond of dattem er was, een vrouw zei 'nee, nog nie gezien!'.
ik ga vrijdag naar vandenborre en vraag da aan de mens waarbij ik hem heb gekocht en die zei 'ja die staat hier al van gisterenmiddag!'
een week later merkte ik dat er toch iets nie juist was aan die gsm dus ik wil die binnen doen voor garantie en spijtig genoeg moest ik weer overleggen met die vrouw die mij eerst een half uur liet wachten zonder dat ze iets te doen had (ze stond wa koffie te drinken achter die balie). ik krijg te horen dat ik mijn gsm 2 maanden kwijt zal zijn dus ik ga boos weg. ik ondervind als maar meer last van mijn gsm dus ik ga terug en ik zie die vrouw al zeggen tege haar collega 'daar is dieje weeral!'.
mijn gsm dan ma binnen gedaan voor garantie en er veel te lang op moeten wachten en sindsdien koop ik nooit nog iets bij vandeborre!

conclusie: koop liever bij kleinere winkels dan grote ketens omdat kleinere winkels beter hun best doen om hun klanten te houden!

Frado2005

Legacy Member
mja bij mij ist een geen zo'n grote keten, eerder ook een kleinere winkel

CreaTe@SoF2

Legacy Member
stuur mailtje naar testaankoop...
grtz


Edit: volgens mij kon je na 1 maand annuleren ofzo ze.. (weet niet of dit overal zo is..)

Bose

Legacy Member
chosen1 zei:
kheb niet direkt een antwoord op uw vraag maar vandenborre is ook enorm goed in u te laten wachten! en klantvriendelijkheid kennen ze daar ook langs geen kanten! toch niet hier in mol!

ik had een gsm gekocht, hij zou donderdag aankomen, ik bel donderdagavond of dattem er was, een vrouw zei 'nee, nog nie gezien!'.
ik ga vrijdag naar vandenborre en vraag da aan de mens waarbij ik hem heb gekocht en die zei 'ja die staat hier al van gisterenmiddag!'
een week later merkte ik dat er toch iets nie juist was aan die gsm dus ik wil die binnen doen voor garantie en spijtig genoeg moest ik weer overleggen met die vrouw die mij eerst een half uur liet wachten zonder dat ze iets te doen had (ze stond wa koffie te drinken achter die balie). ik krijg te horen dat ik mijn gsm 2 maanden kwijt zal zijn dus ik ga boos weg. ik ondervind als maar meer last van mijn gsm dus ik ga terug en ik zie die vrouw al zeggen tege haar collega 'daar is dieje weeral!'.
mijn gsm dan ma binnen gedaan voor garantie en er veel te lang op moeten wachten en sindsdien koop ik nooit nog iets bij vandeborre!

conclusie: koop liever bij kleinere winkels dan grote ketens omdat kleinere winkels beter hun best doen om hun klanten te houden!

hemeltje, nog nooit last gehad bij vandenborre... ( ja, in Mol :p )

en n/o maar als ge al zolang hebt moeten wachten in het verleden, waarom dan nog is bij dezelfde winkel iets kopen?

Arifiene

Legacy Member
Ge moet uitgaan van een 'redelijke' termijn voor ge iets onderneemt. Laten we zeggen dat voor zoiets 1 maand nog redelijk is, vanaf 2 maand is het dat niet meer. Trouwens, wat staat in het contract ivm ontbinding?
Hebde de winkel al gecontacteerd?

Suicide Monkey

Legacy Member
Ik zal toch ook niet direct nog iets bij van den borre kopen ivm hun garantie. Eerst met men laptop waarvan de behuizing aan alle kanten begon te barsten, ik kom daar af met die laptop in de rugzak die er speciaal voor is gemaakt. Da mens waar ik naartoe ging begon eerst te zeveren over die rugzak omdat ik volgens haar die laptop daar niet in mocht steken en toen ik vertelde dat die rugzak daarvoor diende zei ze dat het geen geval voor garantie was en ik dan zou moeten betalen voor de herstellingen... Dan een andere keer was ik lasagne aan het opwarmen in een combi-microgolfoven waarop ineens die glazen plateau in 2 stukken springt. Ik ga dan met die glazen plaat naar vdb en doe mijn uitleg maar dan zeggen ze tegen mij dat ik die heb laten vallen en moest ik de nieuwe zelf betalen. Sindsdien heb ik daar niets meer gekocht en mogen ze hun akte van vertrouwen steken waar de zon niet schijnt.

balbe

Legacy Member
Bij mij ook niet beste ervaring bij Vandenborre.

Ik kocht een gsm 2 jaar geleden (nokia 6600)
nu, winkel was toch een goede 30 km van bij mij thuis dus ik kom thuis, laad op, na de duur zet ik hem aan en wat blijkt, was zeker al gebruikt geweest, blokkeerde, viel uit. Dus zeker geen nieuw toestel. Dus weer 30 km naar oostende rijden.
wJa meneer, u krijgt donderdag een nieuwe. Ik was natuurlijk niet blij, voelde mij wel bedot (was niet de eerste keer dat mij zoiets overkwam).
Ik wou een of andere compensatie omdat ik een defecte gsm kreeg dat al gebruikt bleek te zijn, dit vind ik nogal normaal voor de prijs die je ervoor betaalt. Plus nog een week wachten terwijl ik absoluut nieuw nodig had.
Heb naar Brugge mogen rijden om direct nieuwe te hebben.

Met andere aankopen daar waren we ook niet al te best bediend geweest dus ons zien ze daar zeker niet terug
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan