S.conceiçao7
Legacy Member
hey,
vroeger kocht ik daar vaak dingen aan via een vriend op school, hem regelde alles.
nu wil ik het zelf ook es doen, zo'n bestelling plaatsen.
mijn vraag is nu: hoe doen jullie het? welke manier neem je?
ik neem aan dat bestellen via overschrijving (pc banking) het makkelijks, en goedkoopst is. (rembours is mss iets meer te vertrouwen, maar das duurder en je moet thuis zijn ook...)
nu, ik lees op de site dit:
Overschrijvingen sturen naar je eigen bank! Als het geld overgemaakt wordt d.m.v. telebanking of girotel moeten volledige adresgegevens en klantnummer vermeld worden. Anders is het voor ons niet te achterhalen wie de betaling heeft overgemaakt. Houd er rekening mee dat het ongeveer 1 1/2 week duurt voordat de betaling bij ons binnen is en ingevoerd. Let op: stuur de overschrijving naar het rekeningnummer van jouw land, anders komen er extra kosten bij!
dus, moet ik bij de overschrijving , bij die onderste 2 nota regels, mijn volledige adres ingeven, en daarna mijn klantennummer?
en moet je dat via een speciale manier/spaties doen, of wordt het manueel door een persoon ingelezen?
vroeger kocht ik daar vaak dingen aan via een vriend op school, hem regelde alles.
nu wil ik het zelf ook es doen, zo'n bestelling plaatsen.
mijn vraag is nu: hoe doen jullie het? welke manier neem je?
ik neem aan dat bestellen via overschrijving (pc banking) het makkelijks, en goedkoopst is. (rembours is mss iets meer te vertrouwen, maar das duurder en je moet thuis zijn ook...)
nu, ik lees op de site dit:
Overschrijvingen sturen naar je eigen bank! Als het geld overgemaakt wordt d.m.v. telebanking of girotel moeten volledige adresgegevens en klantnummer vermeld worden. Anders is het voor ons niet te achterhalen wie de betaling heeft overgemaakt. Houd er rekening mee dat het ongeveer 1 1/2 week duurt voordat de betaling bij ons binnen is en ingevoerd. Let op: stuur de overschrijving naar het rekeningnummer van jouw land, anders komen er extra kosten bij!
dus, moet ik bij de overschrijving , bij die onderste 2 nota regels, mijn volledige adres ingeven, en daarna mijn klantennummer?
en moet je dat via een speciale manier/spaties doen, of wordt het manueel door een persoon ingelezen?

als ge nog ma 1 tshirt bestelt kryge een doos waar ge 15 tshirts inkrygt 