SweetEmmaRose zei:
tis bungee jump, ni moeilijk da ge t ni vindt op google
http://www.benji-fun.com/
Lees eerst wat er op de site sta. Is enkel verhuur zoals reeds gezegd.
In België moet je van een kraan springen op een of ander evenement.
Ik ben eens naar scheveningen geweest (60m) boven zee. Was eens tof maar niet de kick die ik verwacht had.
Vroeger was er 1 in Amsterdam maar die zijn moeten stoppen, ik dacht dat deze 90m was.
Het van het voor benji springen is Grenoble (google maar ne keer) hoogste in Europa, maar is al een redelijk eind van hier.
Parachutespringen in .be --> na 2 seconden googlen
http://www.pcv.be/
Is wel wat prijzig maar zeker de moeite waard, ik heb het zelf nog niet gedaan maar daar wel al eens gaan kijken. Had jammer genoeg geen medisch attest mee.