Archief - Benidorm info gezocht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Demonic_Cat

Legacy Member
Heykes all,

Ik vertrek op 12/9 samen met mijn vriend naar Benidorm voor een weekje..
Mensen die daar toevallig al geweest zijn en een paar goeie plekjes weten? (bezienswaardigheden, restau's, bar's, ..)

Ik heb al het 1 en ander opgezocht op google en toch al volgende zaken gevonden die ZEKER de moeite lijken :applause: mundomar, aqualandia, terra mitica.
Voor cultuurzaken toch al kerk van Santa Anna, Peacock island of eiland van benidorm, parque de l'Aigüera, ..

Alle info is welkom en alvast bedankt!

Avondland

Legacy Member
Ik ben eens in Benidorm geweest maar ik vond het niets speciaals. Nuja, ik was er ook maar 1 dagje. Er waren wel mooie gebouwen maar het teert volledig op toerisme. En dan te denken dat het X aantal jaren geleden een simpel vissersdorpje was! Er zijn uiteraard heel wat cafétjes te vinden die door Vlamingen gerund worden, dus daar ga je je gading wel vinden.


Maar ik ben dan ook geen zon-zee-strandganger ... (hoewel dat mooi te combineren valt met cultuur)

Conqie

Legacy Member
dacht dat benidorm een bomma stad was, zal wel verkeerd zijn zeker? :p

ComputerVISTA

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
dacht dat benidorm een bomma stad was, zal wel verkeerd zijn zeker? :p

Imo iets a la Lloret de Mar mar dan voor iets ouderen, zo weet ik toch van mensen die er wel gaan... Vergeven van de touristen, strandliggers en frigoboxtouristen en als je cultuur wilt denk ik dat je beter ergens anders gaat dan naar Benidorm.

Just mijn mening, ook al is die niet echt gevraagd :p

Demonic_Cat

Legacy Member
true true..
ma je moet het dan ook doen met de last minutes die nog vrij zijn op deze korte periode, dus was ni al teveel keuze meer :p

En ik denk niet dat er al teveel bomma's zullen zitten in da pretpark of aquapark... (cross fingers) kzie toch allesinds ni echt een bomma van een waterslide gaan als deze :unsure:

Bram

Legacy Member
Demonic_Cat zei:
true true..
ma je moet het dan ook doen met de last minutes die nog vrij zijn op deze korte periode, dus was ni al teveel keuze meer :p

En ik denk niet dat er al teveel bomma's zullen zitten in da pretpark of aquapark... (cross fingers) kzie toch allesinds ni echt een bomma van een waterslide gaan als deze :unsure:
zalig, zo'n glijbaan da als ge der uitkomt u zwemshort/bikini broekje onder u oksels hangt

Avondland

Legacy Member
SveltestSword zei:
zalig, zo'n glijbaan da als ge der uitkomt u zwemshort/bikini broekje onder u oksels hangt
Ik kan me inbeelden dat SOMMIGE mensen dat wel 'zalig' vinden maar dat is toch niet aan mij besteed, nee. :D

Bram

Legacy Member
Avondland zei:
Ik kan me inbeelden dat SOMMIGE mensen dat wel 'zalig' vinden maar dat is toch niet aan mij besteed, nee. :D
ik vergat idd enkele smileys zoals :sop: :doh: :x :unsure:

TitaTovenaartje

Legacy Member
als je in die glijbaan gaat... benen overeenkruisen en oren dicht houden (als je iets of wat last hebt van oren)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan