Private_BE
Legacy Member
Oké iedereen,
Iedereen kent ze wel die spelletjes op tv waar je woorden moet zoeken en dan bellen.
Het bedrog van al die zenders die deze spelletjes uitzenden is ook door 90% van de bevolking gekend.
Nu was ik de 2de week van de paasvakantie om 23u30 naar tv aan het kijken in Oostenrijk.
En wat ik daar zag was echt iets super verlagend wat ik nooit had verwacht.
Er stond een vrouw in haar BIKINI het belspel te presenteren.
Ik heb speciaal voor deze gelegenheid er een foto van gemaakt.
Klik hier (opgepast, niet voor gevoelige kijkers)
Als het nu een mooi meisje was snapte ik het doel nog, meer kijkers aantrekken.
Maar verwachten dat zo een dikkertje de mensen zal doen kijken?
Vinden jullie niet dat het hoog tijd wordt om die dingen te verbannen en zeker niet te stimuleren??
Oké ik weet dat er veel mensen zo stom zijn om er geld in te steken en zo VT4, VTM, KA2 etc veel geld verdienen maar dan nog :doh:
Greetzzz
Iedereen kent ze wel die spelletjes op tv waar je woorden moet zoeken en dan bellen.
Het bedrog van al die zenders die deze spelletjes uitzenden is ook door 90% van de bevolking gekend.
Nu was ik de 2de week van de paasvakantie om 23u30 naar tv aan het kijken in Oostenrijk.
En wat ik daar zag was echt iets super verlagend wat ik nooit had verwacht.
Er stond een vrouw in haar BIKINI het belspel te presenteren.
Ik heb speciaal voor deze gelegenheid er een foto van gemaakt.
Klik hier (opgepast, niet voor gevoelige kijkers)
Als het nu een mooi meisje was snapte ik het doel nog, meer kijkers aantrekken.
Maar verwachten dat zo een dikkertje de mensen zal doen kijken?
Vinden jullie niet dat het hoog tijd wordt om die dingen te verbannen en zeker niet te stimuleren??
Oké ik weet dat er veel mensen zo stom zijn om er geld in te steken en zo VT4, VTM, KA2 etc veel geld verdienen maar dan nog :doh:
Greetzzz
Het zal wel kijkers hebben getrokken zeker?

"opgepast"