Archief - Belspellen TV-Rage gaat te ver!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private_BE

Legacy Member
Oké iedereen,

Iedereen kent ze wel die spelletjes op tv waar je woorden moet zoeken en dan bellen.
Het bedrog van al die zenders die deze spelletjes uitzenden is ook door 90% van de bevolking gekend.

Nu was ik de 2de week van de paasvakantie om 23u30 naar tv aan het kijken in Oostenrijk.
En wat ik daar zag was echt iets super verlagend wat ik nooit had verwacht.
Er stond een vrouw in haar BIKINI het belspel te presenteren.
Ik heb speciaal voor deze gelegenheid er een foto van gemaakt.
Klik hier (opgepast, niet voor gevoelige kijkers)

Als het nu een mooi meisje was snapte ik het doel nog, meer kijkers aantrekken.
Maar verwachten dat zo een dikkertje de mensen zal doen kijken?

Vinden jullie niet dat het hoog tijd wordt om die dingen te verbannen en zeker niet te stimuleren??
Oké ik weet dat er veel mensen zo stom zijn om er geld in te steken en zo VT4, VTM, KA2 etc veel geld verdienen maar dan nog :doh:

Greetzzz

Squeak

Legacy Member
Doet me denken aan Naked News :-) Het zal wel kijkers hebben getrokken zeker?

Spectre

Legacy Member
jump gaat ook veel te ver maar ik zie niemand dat tegen houden :sop:

FLT

Legacy Member
Die trend mag anders wel overwaaien naar hier hoor. Zowat de helft van die presentatrices is best wel knap :)

Howitzer

Legacy Member
Meh, met leuke vrouwen in bikini op tv heb ik niet echt problemen.

Vroeger irriteerde ik mij ook enorm hard aan die belspelletjes maar nu vindt ik dat mensen die er in trappen het ook verdienen.
Vroeg of laat zouden ze toch ergens tegen de lamp lopen.

vyeate

Legacy Member
Idd,als ge er last van hebt zapt ge gewoon van zender

Soms heb ik het gevoel dat mensen maar neuten als tijdsverdrijf :)

Amaryllis

Legacy Member
En wat is er mis met die dame haar figuur? Ze ziet er me tenminste nog gezond uit.
Toch liever dat dan een uitgehongerde panlat hoor.

Als je het echt zo erg vind dan kan je ook beter van de kust weg blijven deze zomer. Ergens vind ik je reactie ook wel grappig... Als het een knappere, slankere dame was geweest dan had je er helemaal niet over geklaagd.

En over de belspelletjes, ja die zijn schandalig. Daar zal de meerderheid het wel mee eens zijn. Het is ook algemeen geweten dat mensen die dit soort amusement op tv brengen er veel voor over hebben om hun kijkers te behouden.

ironhorn

Legacy Member
i'd hit it :unsure:

snap het niet echt, ja belspelletjes zijn slecht, maar om specifiek hierover tamtam te zitten maken?

Private_BE

Legacy Member
Zwijgen Ironhorn ik weet u wonen :)

Maarja das gewoon erg man en btw die presentatrices van hier gaan dat niet echt gewillig gaan doen hoor.
Ik zou het op ZWAM hebben gepost moesten die mij ooit is toelaten na 10x aanvragen

BTW die Joyce vanop VT4 zit bij mij op school

Private_BE

Legacy Member
Bwah gewoon even een topicje tussendoor is toch niet zo erg.
Als ge niet wilt antwoorden moede het ook niet doen.

Dakantochnie

Legacy Member
Ik denk dat er al threads genoeg zijn om je beklag te doen over belspelletjes.
Met dat bikini gedoe heb ik trouwens niet het minste probleem. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan