Archief - Bellen voor 't goede doel?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-etienne-

Legacy Member
Ello Mobile is een Belgische gsm-operator. Je kan bij ons niet alleen op een glasheldere manier bellen en sms’en. Wij schenken ook nog eens 100% van de winst uit jouw gsm-gebruik aan het goede doel.
Bij Ello Mobile betaal je steeds een interessant en begrijpbaar tarief. De overdracht van je bestaand gsm-nummer is gratis en je hoeft geen vervelend contract af te sluiten. De garantie dat je via jouw gsm elke dag projecten en mensen steunt die het écht nodig hebben, krijg je er gratis bovenop!






Wie voelt zich hier door aangesproken? Het is iets duurder dan de gemiddelde andere tarieven, maar 't is voor 't goede doel.

Voor of tegen?

www.ello-mobile.be

Gentille

Legacy Member
Het is wel een zeer mooi initiatief, maar ik denk niet dat ik ga overschakelen naar een andere provider. Ik ben sinds het moment dat ik een gsm had, klant bij pay&go en heb nog nooit overgeschakeld. Dus ga ik dat nu ook niet doen. Had ik een vaste job en ben ik student meer kan ik er ook iets beter tegen op financieel vlak dan zou ik het misschien wel overwegen.

russian

Legacy Member
Je betaalt nog steeds 0,35 euro per SMS naar het buitenland. 't Is wel bij de goedkopere of de goedkoopste maar nog veel te duur. En meer dan de helft van m'n kosten komt uit SMS'en naar NL (gelukkig hier slechts 10 cent voor een SMS naar het buitenland door een overkoepelende instelling).

Een mooi initiatief maar uiteindelijk kiest de klant overwegend voor de goedkoopste aanbieder.

-etienne-

Legacy Member
Hun doel is dan ook niet direct de goedkoopste te zijn he :-)

Als je normaal €30 zou storten voor 't goede doel, zou je nu eventueel je bij hen aansluiten en dan draag je automatisch ook wat bij.

Hun doel is eerder van de winst aan 't goede doel te geven ipv aan proximus of zo ...

Toxic!

Legacy Member
compleet belachelijk, als je iets wil steunen doe je dat toch rechtstreeks en niet via een GSM-operator.

GSM en liefdadigheid staan gewoon los van elkaar voor mij :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan