chimairaa
Legacy Member
Waarom hebben wij Belgen limieten op ons internetverbruik en kost het nog zo immens veel.
Een kleine vergelijken van wat een Nederlander moet betalen:
Duurste pakket = 15€ + no limit
Ik:
Ik betaal zo'n 55€ + limit
kbedoel waarom kanda in olland zo goedkoop en hier ni?
ze zijn enorm hun zakke aant vullen telenet enz..
enfin
cyaa :applause:
Een kleine vergelijken van wat een Nederlander moet betalen:
Duurste pakket = 15€ + no limit
Ik:
Ik betaal zo'n 55€ + limit
kbedoel waarom kanda in olland zo goedkoop en hier ni?
ze zijn enorm hun zakke aant vullen telenet enz..
enfin
cyaa :applause: