Archief - Belgacom TV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jedi M.S.

Legacy Member
Hoi,
Ik vroeg mij af of je ook Belgacom TV kan ontvangen als je geen ADSL abonnement van Belgacom zelf hebt, maar van een alternatieve provider (vb Scarlet).
Volgens de Belgacom site moet je een internet abo van Belgacom zelf hebben, maar zeggen ze dit gewoon omdat ze dat liever zouden hebben, of kan je gewoon geen Belgacom TV aansluiten als je één van de Belgacom internet abo's niet hebt ?

Thanks

Bubba

Legacy Member
Jedi M.S. zei:
Hoi,
Ik vroeg mij af of je ook Belgacom TV kan ontvangen als je geen ADSL abonnement van Belgacom zelf hebt, maar van een alternatieve provider (vb Scarlet).
Volgens de Belgacom site moet je een internet abo van Belgacom zelf hebben, maar zeggen ze dit gewoon omdat ze dat liever zouden hebben, of kan je gewoon geen Belgacom TV aansluiten als je één van de Belgacom internet abo's niet hebt ?

Thanks

Belgacom TV komt binnen via je internet aansluiting. Aangezien bijvoorbeeld telenet geen Belgacom TV signaal gaat versturen over hun lijn zal het nogal moeilijk zijn om dat te ontvangen zonder een belgacom internet abbonement te hebben.

Het is dus niet iets wat ze graag willen maar een noodzaak indien je belgacom tv wilt.

Sphinkx

Legacy Member
Als je Belgacom TV wil moet je Belgacom ADSL hebben, zelfs een alternatieve adsl operator gaat (of eerder mag) niet...

Talos

Legacy Member
Maar ik kan zeggen Belgacom-tv is zowat het slechtste dat er op het moment op de markt is qua digitale-tv. (bij vriendin hebben ze dat, heb het al aan het werk gezien dus)
Kijk anders eens naar TV-vlaanderen of als het moet die van Telenet.

Jedi M.S.

Legacy Member
Talos zei:
Maar ik kan zeggen Belgacom-tv is zowat het slechtste dat er op het moment op de markt is qua digitale-tv. (bij vriendin hebben ze dat, heb het al aan het werk gezien dus)
Kijk anders eens naar TV-vlaanderen of als het moet die van Telenet.
Hmm inderdaad, TV-Vlaanderen had ik nog niet aan gedacht.

wel, Belgacom TV kan ik al schrappen van m'n lijstje, aangezien ik zeker geen Belgacom ADSL abonnement zal nemen..

Bubba

Legacy Member
Jedi M.S. zei:
Hmm inderdaad, TV-Vlaanderen had ik nog niet aan gedacht.

wel, Belgacom TV kan ik al schrappen van m'n lijstje, aangezien ik zeker geen Belgacom ADSL abonnement zal nemen..

Waarom geen Telenet Digital TV?

Is op dit moment het degelijkste product op de markt lijkt me.

Kermit

Legacy Member
of als je in limburg woont: IN-DI van interelectra, dit is echter geen interactieve digitale tv, maar gewone digitale tv, en kost maar exact evenveel als de gewone kabelaansluiting (op de investering van de indi-box na) en je krijgt een tiental zenders extra gratis tov de gewone kabel

Jedi M.S.

Legacy Member
Mja In.Di is niet beschikbaar in alle regio's.
Maar ik denk dat ik gewoon bij m'n analoge tv zal blijven, na wat uitrekenen doe je pas na een 10-tal jaar voordeel als je overschakelt naar digitale tv.
Die paar extra zenders die je hebt zal ik toch niet naar kijken, en die betere kwaliteit in geluid en beeld merk je toch niet op een gewone tv.

Kermit

Legacy Member
idd, de enige reden dat ik geïnteresseerd was in in-di, was omdat ik graag naar discovery channel kijk, maar sinds kort weet ik nu dat je dat gratis kan bekijken via pctv van telenet (zonder zelfs trafiek aangerekend te krijgen)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan