balbe
Legacy Member
Dringend hulp gevraagd
In december vroeg ik dus een telefoonlijn aan. Met de bedoeling om mij later bij dommel aan te sluiten
Ik moest mij echter in een belgacom boetiek begeven om te bevestigen. Dit deed ik een paar weken later na mijn examens.
Natuurlijk stonden mijn gegevens met mijn aanvraag niet meer in het systeem.
Ze zeiden mij toen in dat boetiek dat ik best nog eens zou bellen naar de klantendienst.
Nu was er in december ook een actie dat je 3 maanden adsl mocht proberen zonder verplichting.
Ik vroeg toen in de boetiek of dit nog geldig was en er werd mij gezegd dat deze proefperiode nog maar 2 maanden was.
's avonds toen ik naar de klantendienst belde vroeg ik daar bevestiging van en ja hoor ze zeiden dat ik het ook kon uitproberen en ja hoor dat werd bevestigd. Dus heb ik direct telefoon èn internet besteld. Maar ik heb direct 5 weken mogen wachten :|het werd dus pas op 5 maart geinstalleerd
Vandaag bel ik dus om dat af te zeggen en zeggen ze mij dat dit niet waar is en ik met een verbintenisduur van 1 jaar zit. Ik vind zulke praktijken ronduit schandalig en wens het hier niet bij te laten.
Op welk been sta ik nu? Als ik dat opzeg moet ik 375€ opzegkosten betalen wtf
Is het niet zo dat als je iets via telefoon bestelt ze jou niets kunnen maken omdat je niets handgetekend hebt?
Alvast bedankt voor jullie hulp
In december vroeg ik dus een telefoonlijn aan. Met de bedoeling om mij later bij dommel aan te sluiten
Ik moest mij echter in een belgacom boetiek begeven om te bevestigen. Dit deed ik een paar weken later na mijn examens.
Natuurlijk stonden mijn gegevens met mijn aanvraag niet meer in het systeem.
Ze zeiden mij toen in dat boetiek dat ik best nog eens zou bellen naar de klantendienst.
Nu was er in december ook een actie dat je 3 maanden adsl mocht proberen zonder verplichting.
Ik vroeg toen in de boetiek of dit nog geldig was en er werd mij gezegd dat deze proefperiode nog maar 2 maanden was.
's avonds toen ik naar de klantendienst belde vroeg ik daar bevestiging van en ja hoor ze zeiden dat ik het ook kon uitproberen en ja hoor dat werd bevestigd. Dus heb ik direct telefoon èn internet besteld. Maar ik heb direct 5 weken mogen wachten :|het werd dus pas op 5 maart geinstalleerd
Vandaag bel ik dus om dat af te zeggen en zeggen ze mij dat dit niet waar is en ik met een verbintenisduur van 1 jaar zit. Ik vind zulke praktijken ronduit schandalig en wens het hier niet bij te laten.
Op welk been sta ik nu? Als ik dat opzeg moet ik 375€ opzegkosten betalen wtf
Is het niet zo dat als je iets via telefoon bestelt ze jou niets kunnen maken omdat je niets handgetekend hebt?
Alvast bedankt voor jullie hulp