Archief - Basisvolume werkt niet meer... (Telenet Expresnet)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KnackyBall

Legacy Member
Ik heb gisteren weer een GB bijgekocht :ironic: , maar probleem is dat die niet meer bijgetelt wordt bij mn telemeter? Momenteel staat het op 7,11€ (7 GB volumeblokken), bij basisvolume staat het op 8 GB (8.16€ d8 ik)

Heeft iemand daarmee ook problemen?

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ik ben van expressnet plus naar turbo overgeschakeld, dus kad mijn 5volumeblokken niet meer nodig .. toch staan die er nu bij turbo nu nog bij maar voor €0.
Ik denk da ze een probleem hebben met het bijhouden van alle volumeblokken :')

KnackyBall

Legacy Member
Pff, echt kut é, nog 150 MB+- en kga een telenetwaarschuwing krijgen dat ik ofwel smalband of 0.26eurocent/MB moet kiezen :s

Nog 5 dagen voor reset, hopelijk ist dan opgelost ivm die volumeblokken...

DBK

Legacy Member
khad het omgekeerde probleem, wou nen volumeblok minder en dien bleef maar staan, een maand of 3 gok ik, weliswaar betalend >_<

KnackyBall

Legacy Member
Ah super, tis nu juist aangepast, dat heeft ook lang geduurd naar mn gedacht... :p

Inv`

Legacy Member
Al 2x bijgekocht, nooit doorgevoerd geweest..

Bijkopen heeft precies geen zin meer, het is toch vol voor je het weet ook al surf je gewoon.

Jonathan

Legacy Member
Ik heb ook problemen , het heeft me nu al zo'n 9 euro gekost ( inclusief telefoon naar telenet technische dienst ) in zo'n 24 uur tijd. Super service voor 43 euro !

-etienne-

Legacy Member
Tja, je weet al wat voor antwoord je gaat krijgen he: Dommel etc ....

Wie niet horen wil, moet betalen!

ByT3 Me

Legacy Member
heb nu al 2 maand extra mogen betalen als ik een aantal Mb over mijn limiet ga van men telemeter, terwijl ik daar nergens een melding van kreeg dat ik voor extra Mb's moest bij betalen.
zeker sinds de vernieuwde "mijn telenet" is het nog onoverzichterlijker geworden. :(

Bubba

Legacy Member
Ja, sinds deze maand reset telemeter vanzelf precies.

Ik koop eigelijk al maanden extra volume blokken, en elke keer liepen die gewoon door naar de volgende maand. Wat best vervelend was omdat ik soms niet aan 12G geraak en andere maanden dan weer meer dan 25G download.

Dus, tis wel handig dattet nu automatisch terug naar 12G gaat. Elke keer alsek da vergat terug te zette en da dus automatisch naar de volgende maand ging, was et toch al snel +20&#8364; op de rekening.

Moloch

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ik ben van expressnet plus naar turbo overgeschakeld, dus kad mijn 5volumeblokken niet meer nodig .. toch staan die er nu bij turbo nu nog bij maar voor &#8364;0.
Ik denk da ze een probleem hebben met het bijhouden van alle volumeblokken :')

alsek mij nie vergis worden die 5GB blokken gewoon bij uw abbo geteld (+5&#8364;), dus nie apart als extra volume als ge upgrade

ik moest die extra blokken toch op 0 zetten vooralleer dattek overgeschakelde naar turbo, volgens diene medewerker toch

hou het maar in't oog ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan