Wover
Legacy Member
Hallo,
daarstraks zat ik in de auto op een parking, en ik was de radio wat aant tunen, en kwam op 101.7 terecht. Da was blijkbaar ne Amerikaanse radiozender, waar ze een top 40 aant uitzenden waren. Het was met de kwaliteit van middengolf, maar was dus wel op FM. Ik vond het heel raar, en nu vraag ik mij af waar dat vandaan kwam, hebben die mensen hier een zender staan of heeft dat signaal een transatlantische vlucht gemaakt (ge weet maar nooit met het weer tegenwoordig enz
).
Het programma was een top 40 country music en de presentator had een redelijk Texaans accent. Ik meen gehoord te hebben dat het om "ACC" ging, maar de eerste hit op google zal het wel niet zijn denk ik.
Grtz
edit: ik denk dat het dit was: http://www.acctop40.com/
daarstraks zat ik in de auto op een parking, en ik was de radio wat aant tunen, en kwam op 101.7 terecht. Da was blijkbaar ne Amerikaanse radiozender, waar ze een top 40 aant uitzenden waren. Het was met de kwaliteit van middengolf, maar was dus wel op FM. Ik vond het heel raar, en nu vraag ik mij af waar dat vandaan kwam, hebben die mensen hier een zender staan of heeft dat signaal een transatlantische vlucht gemaakt (ge weet maar nooit met het weer tegenwoordig enz
).Het programma was een top 40 country music en de presentator had een redelijk Texaans accent. Ik meen gehoord te hebben dat het om "ACC" ging, maar de eerste hit op google zal het wel niet zijn denk ik.
Grtz
edit: ik denk dat het dit was: http://www.acctop40.com/
