Bolteh
Legacy Member
Mijn ouders kennen iemand die een tiental jaar geleden getrouwd is met een Amerikaanse die (onder)officier is in het Amerikaans leger.. Die was toen gestationeerd in een kazerne in Duitsland (Heidelberg denk ik).. Die twee zijn vanaf dan altijd maar heen en weer tussen Duitsland en Amerika gegaan, maar nooit op een vast adres gebleven. Elk jaar met kerstmis/nieuwjaar krijgen we een kaartje van hen, maar meestal is er geen terug-adres te vinden (hun adres dus), dus we kunnen nooit antwoorden en m'n ouders vinden dat wat jammer.
Nu, dit jaar hebben we weer een kaart ontvangen van hen, maar deze keer stond er een sticker op met:
)
Volgens mij is dit dus het adres vanwaar het verzonden is, maar dit is hoogstwaarschijnlijk een militair adres.. Hoe komen we er nu achter wat dat adres nu is, zodat we eindelijk eens terug kunnen schrijven? Of moeten we gewoon een brief schrijven met die info als ontvangstadres?
Tevens, de kaart is geleverd met United States Postal Service Airmail, dus we gokken dat die vanuit Amerika is verzonden, niet Duitsland (tenzij de US Postal service op Amerikanse kazernes in Duitsland zit)
Ook staat er nog het volgende op:
Kan iemand me hiermee helpen?
Nu, dit jaar hebben we weer een kaart ontvangen van hen, maar deze keer stond er een sticker op met:
(de cijfers zijn wel anders, maar het is om toch nog ietwat privacy te hebben ehNaam van man en vrouw
CMR 123 BOX 1234
APO AE 12345
)Volgens mij is dit dus het adres vanwaar het verzonden is, maar dit is hoogstwaarschijnlijk een militair adres.. Hoe komen we er nu achter wat dat adres nu is, zodat we eindelijk eens terug kunnen schrijven? Of moeten we gewoon een brief schrijven met die info als ontvangstadres?
Tevens, de kaart is geleverd met United States Postal Service Airmail, dus we gokken dat die vanuit Amerika is verzonden, niet Duitsland (tenzij de US Postal service op Amerikanse kazernes in Duitsland zit)
Ook staat er nog het volgende op:
U. S. POSTAGE
PAID
HEIDELBERG S CT .AE
09102
JAN 09. '07
AMOUNT
$0.84
00023211-23
Kan iemand me hiermee helpen?