Archief - ALDI MAGNUM TV herstelpunt ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ThEScReW

Legacy Member
Hoi,

Vandaag is mijn magnum 21" tv na 2 minuten stilgevallen.
Ik schat dat hij 4 jaar oud is en niet zoveel gespeeld heeft, ik weet nu niet waar en hoe ik hem kan laten herstellen ....


Weet iemand wat je moet doen om dat hersteld te krijgen ?

Dank

Robust²

Legacy Member
GSC in destelbergen is het herstelservice voor zo dingen, maar weet niet hoe het zit met die 4 jaar, neem eens een kijkje op hun site www.gsc.be :)

ThEScReW

Legacy Member
robust² zei:
GSC in destelbergen is het herstelservice voor zo dingen, maar weet niet hoe het zit met die 4 jaar, neem eens een kijkje op hun site www.gsc.be :)

3 jaar garantie. dus hij valt er net buiten of net binnen, iemand nog een kasticketje van januari 2004 ofzo van een aldi tv ?

Robust²

Legacy Member
Kid_C zei:
Tis nu een service in Nederland :sop:

Voor pc's idd wel, en die service zuigt echt zwaar :x (laatst gebruik van moeten maken, 13€ aan telefoonkosten, pas 2 maand na eerste probleem technieker over de vloer gekregen, en dan nog moeten drijgen met naar test-aankoop te stappen voor ze eindelijk iets wouden doen...)
Voor andere dingen is het nog daar in destelbergen als ik mij niet vergis?

a242050

Legacy Member
ThEScReW zei:
3 jaar garantie. dus hij valt er net buiten of net binnen, iemand nog een kasticketje van januari 2004 ofzo van een aldi tv ?

Lol, da's wel met serienummers, denk ik :p

Robust²

Legacy Member
Jep, ze vragen zelfs niet naar kasticket, ze zien het direct aan het model hou oud het is ;)

GoUdVisKe

Legacy Member
jah ge gaat er beter zelf naartoe, ik kan het weten heb er ooit in een ver verleden nog 7 weken gewerkt als interim...

ze vragen, indien in garantie, een aankoopbewijs (kasticket) en een serienummer, op het kasticket zelf staat geen serienummer, dus in principe is elk kasticket van dat type tv bruikbaar om zo een tv binnen te doen

voor tv's kunnen ze ook aan huis komen, maar denk niet da da voor kleintjes ook telt, als ge'm niet kunt brengen gaan ze u vragen hem in te pakken in originele verpakking, en dan komen ze da thuis bij u afhalen met taxipost, indien in garantie kost het niets, maar buiten garantie kan da wel aardig oplopen in kostprijs...

't is inderdaad in Destelbergen

^MystiQ

Legacy Member
ThEScReW zei:
3 jaar garantie. dus hij valt er net buiten of net binnen, iemand nog een kasticketje van januari 2004 ofzo van een aldi tv ?

Dit gaat dus niet werken ..

Ge zegt dat uw TV zomaar uitgevallen is na 2 minuten, da zal hoogst waarschijnlijk een voedingsfout zijn. En der is enorm veel kans dat gewoon de zekering in uwen TV gesprongen is :)

Kheb da ook eens voorgehad, en iedereen zei, ie ga niemeer werken en si en la, TV opengedaan, zekering bekijken en baf, nieuwe zekering en marcheerde weer, kzou alleen nog eens de kleuren op mijn straalbuis moeten bijregelen maar daar zennek natuurlijk weer te lam voor :D

ThEScReW

Legacy Member
Math'ke zei:
Dit gaat dus niet werken ..

Ge zegt dat uw TV zomaar uitgevallen is na 2 minuten, da zal hoogst waarschijnlijk een voedingsfout zijn. En der is enorm veel kans dat gewoon de zekering in uwen TV gesprongen is :)

Kheb da ook eens voorgehad, en iedereen zei, ie ga niemeer werken en si en la, TV opengedaan, zekering bekijken en baf, nieuwe zekering en marcheerde weer, kzou alleen nog eens de kleuren op mijn straalbuis moeten bijregelen maar daar zennek natuurlijk weer te lam voor :D

Had ik uiteraard al bekeken voor ik heir postte en zekering is ok, zelfs de hoogspanningstransfo zoemt.

Geachte,

Jammer genoeg valt uw toestel net buiten garantie. De kostprijs van een herstelling buiten garantie voor dit type toestel bedraagt ongeveer 72?.
Indien u akkoord gaat met deze prijs, kan u contact opnemen met onze helpdesk op het nummer 09/210.40.00 voor de aanmaak van een dossier.

Vraag door u gesteld
Hoi,
Mijn tv doet sinds vandaag niets meer Als hij aanstaat hoor ik een licht geronk van de hoogspanningsspoel, toch zie ik niets en kan ik de tv niet in stand by plaatsen.
Hij ruikt niet verbrand en heeft ook niet gerookt, hij viel dus gewoon uit. Kunt u mij zeggen wat ik moet doen om mijn tv hersteld te krijgen, en wat de eventuele bestek kosten zijn indien hij buiten de garantieperiode zou vallen ?
Dank u

Robust²

Legacy Member
72€ is toch helemaal niet veel voor TV te laten maken, dus daar kan je toch niet over klage,? :)

ThEScReW

Legacy Member
robust² zei:
72€ is toch helemaal niet veel voor TV te laten maken, dus daar kan je toch niet over klage,? :)
zonder verzend en terugzendkosten : reken maar snel op 100 € totaalprijs voor een tv die 169 euro nieuw heeft gekost ....

Ik heb ondertussen al een lcd tv gaan halen :) philips 32pf5331 veel beter ;)


toch bedankt allemaal:niceone:

Robust²

Legacy Member
Aah, ik dacht dat het zo'n tv van 500€ ofzo was geweest, en nu zie'k ook pas dat je niet zomaar even kan langsgaan daar ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan