cram
Legacy Member
Juist in via mail gekregen wat vinden jullie er van?
Ik laat jullie er over oordelen.Waarschijnlijk den telenet hater.
Agressieve verkoop door TELENET
Kennissen en vrienden,
Iedereen heeft al ondervonden dat er een oorlog bezig is om
zoveel
mogelijk klanten te ronselen voor digitale TV.
De twee hoofdvertolkers weten, eens je klant bent, je niets
anders kan dan
klant te blijven vermits de hoge kosten bij overschakeling.
We herinneren ons nog het reukje aan de introductieprijs van
de aandelen
van TELENET.
Hier start het verhaal. Er moet geld in het laatje komen, alle
middelen
zijn goed.
Digitale TV doet zijn intrede in België, In Nederland koop je
een TV
zonder meer en je bent digitaal.
Bij ons dien je een digibox aan te schaffen, 199 Euro en hier
nijpt het
schoentje.
Eens zo'n bakske gekocht, schakel je niet zo maar direct over
naar de
concurrentie want ieder heeft zijn eigen systeem digibox.
Klanten van TELENET die nog niet digitaal gaan worden eerst
bezocht door
twee vertegenwoordigers, jonge snullen die je psychologisch
bewerken:
je bent niet modern, bijna iedereen kijkt digitaal, 45
TV-kanalen, zoveel
muziekzenders en ander gelul.
Best is dat je dat verkoopstel zo snel mogelijk de deur wijst.
Ben je nu gerust? Neen!
Je verzeilt bij TELENET in het bestand koppige klanten en die
moeten
subtiel aangepakt.
Enkele maanden na dat hartelijk bezoek krijg je een telefoon
van TELENET.
Van zodra je opneemt is er een bewijs van contact, zelfs al is
het met de
babysit.
De inhoud van het gesprek is van geen belang, wel de
verbinding.
Een week later ontvang je enkele brochures met een contract
"bevestiging
aanvraag digital TV"
en "dit is uw dubbel van uw contract dat werd opgemaakt
op:dd/mm/jjjj".
Dat contract kan je wel vernietigen door een aangetekend
schrijven binnen
de zeven werkdagen.
Echter, je mag dat contract in je bus ontvangen 7 kalenderdagen
na de
zogenaamde aankoopdatum, nog 2 werkdagen te gaan, heel snugger
bekeken.
Hoe minder resterende dagen, hoe meer kans dat de klanten niet
kunnen
reageren.
TELENET hoeft alleen nog uw rekening voor 199 + 50 Euro
activatiekost
lichter te maken.
Heel eenvoudig vermits het overgrote deel van de klanten met
domiciliëring
werkt.
TELENET kent de spelregels en past die dan ook agressief toe.
Zij weten dat de consument aan het kortste eind trekt, een
bandopname van
de telefonische bestelling is er niet, alleen dat telefonisch
contact
telt.
Een contract wordt, buiten uw wil, eenzijdig opgemaakt, jij
hebt
verplichtingen, TELENET alleen maar rechten.
Dit zijn legale maffiapraktijken die ik aan de kaak stel.
Het is een schande voor TELENET om op dergelijke manier mensen
af te persen.
Ik stel me de vraag hoeveel "klanten" TELENET op deze manier
heeft gerold,
hoeveel mensen bezitten digitale TV zonder dat zelf te willen?
Heeft u echt noodzaak aan 45 zenders? Naar hoeveel zenders kijk
je
werkelijk??? Ben je zo verslaafd aan TV dat je alles MOET zien?
Om zoveel mogelijk personen op de hoogte te stellen maak ik
graag gebruik
van de clubs en -afdelingen omdat zij mij heel goed kennen.
Ik dring bij mijn vrienden er op aan deze e-mail naar al hun
vrienden en eventuele ouders rond te sturen.
Of word je zelf graag voor 249 Euro opgelicht?
Indien de vrienden op hun beurt vrienden en kennissen
verwittigen,
kunnen we niet minder dan 25.000 gezinnen bereiken.
Alleen met dergelijke macht kunnen we perk en paal stellen aan
deze
malafide praktijken, niet alleen toegepast door TELENET, ook
door andere
bedrijven.
Een verwittigd man is er twee waard, dit is eveneens het geval
bij een
vrouw.
Ik trek de rode kaart voor TELENET wegens onbeschoft en
onsportief gedrag.
U ook?
Ik laat jullie er over oordelen.Waarschijnlijk den telenet hater.
Agressieve verkoop door TELENET
Kennissen en vrienden,
Iedereen heeft al ondervonden dat er een oorlog bezig is om
zoveel
mogelijk klanten te ronselen voor digitale TV.
De twee hoofdvertolkers weten, eens je klant bent, je niets
anders kan dan
klant te blijven vermits de hoge kosten bij overschakeling.
We herinneren ons nog het reukje aan de introductieprijs van
de aandelen
van TELENET.
Hier start het verhaal. Er moet geld in het laatje komen, alle
middelen
zijn goed.
Digitale TV doet zijn intrede in België, In Nederland koop je
een TV
zonder meer en je bent digitaal.
Bij ons dien je een digibox aan te schaffen, 199 Euro en hier
nijpt het
schoentje.
Eens zo'n bakske gekocht, schakel je niet zo maar direct over
naar de
concurrentie want ieder heeft zijn eigen systeem digibox.
Klanten van TELENET die nog niet digitaal gaan worden eerst
bezocht door
twee vertegenwoordigers, jonge snullen die je psychologisch
bewerken:
je bent niet modern, bijna iedereen kijkt digitaal, 45
TV-kanalen, zoveel
muziekzenders en ander gelul.
Best is dat je dat verkoopstel zo snel mogelijk de deur wijst.
Ben je nu gerust? Neen!
Je verzeilt bij TELENET in het bestand koppige klanten en die
moeten
subtiel aangepakt.
Enkele maanden na dat hartelijk bezoek krijg je een telefoon
van TELENET.
Van zodra je opneemt is er een bewijs van contact, zelfs al is
het met de
babysit.
De inhoud van het gesprek is van geen belang, wel de
verbinding.
Een week later ontvang je enkele brochures met een contract
"bevestiging
aanvraag digital TV"
en "dit is uw dubbel van uw contract dat werd opgemaakt
op:dd/mm/jjjj".
Dat contract kan je wel vernietigen door een aangetekend
schrijven binnen
de zeven werkdagen.
Echter, je mag dat contract in je bus ontvangen 7 kalenderdagen
na de
zogenaamde aankoopdatum, nog 2 werkdagen te gaan, heel snugger
bekeken.
Hoe minder resterende dagen, hoe meer kans dat de klanten niet
kunnen
reageren.
TELENET hoeft alleen nog uw rekening voor 199 + 50 Euro
activatiekost
lichter te maken.
Heel eenvoudig vermits het overgrote deel van de klanten met
domiciliëring
werkt.
TELENET kent de spelregels en past die dan ook agressief toe.
Zij weten dat de consument aan het kortste eind trekt, een
bandopname van
de telefonische bestelling is er niet, alleen dat telefonisch
contact
telt.
Een contract wordt, buiten uw wil, eenzijdig opgemaakt, jij
hebt
verplichtingen, TELENET alleen maar rechten.
Dit zijn legale maffiapraktijken die ik aan de kaak stel.
Het is een schande voor TELENET om op dergelijke manier mensen
af te persen.
Ik stel me de vraag hoeveel "klanten" TELENET op deze manier
heeft gerold,
hoeveel mensen bezitten digitale TV zonder dat zelf te willen?
Heeft u echt noodzaak aan 45 zenders? Naar hoeveel zenders kijk
je
werkelijk??? Ben je zo verslaafd aan TV dat je alles MOET zien?
Om zoveel mogelijk personen op de hoogte te stellen maak ik
graag gebruik
van de clubs en -afdelingen omdat zij mij heel goed kennen.
Ik dring bij mijn vrienden er op aan deze e-mail naar al hun
vrienden en eventuele ouders rond te sturen.
Of word je zelf graag voor 249 Euro opgelicht?
Indien de vrienden op hun beurt vrienden en kennissen
verwittigen,
kunnen we niet minder dan 25.000 gezinnen bereiken.
Alleen met dergelijke macht kunnen we perk en paal stellen aan
deze
malafide praktijken, niet alleen toegepast door TELENET, ook
door andere
bedrijven.
Een verwittigd man is er twee waard, dit is eveneens het geval
bij een
vrouw.
Ik trek de rode kaart voor TELENET wegens onbeschoft en
onsportief gedrag.
U ook?

