Ryzer
Legacy Member
Tis me wat... Telkens maar meer en meer snotbellen die hun moeten aanstellen. Ik heb het nu niet enkel over het aantal incidenten op bussen dat effectief op het nieuws gekomen is. Ik heb het ook al vaak meegemaakt dat pubers het nodig vinden hun aan te stellen op de bus (of op andere plaatsen). Hier is een overduidelijk voorbeeld:
http://www.youtube.com/watch?v=XICl9ZRRb44&eurl=
Stoer willen doen... :ironic: Spytig genoeg zit de wereld tegenwoordig vol met dat soort snotbellen
Ik vind dat ze zo van die mensen harder moeten aanpakken, als de opvoeding thuis niet lukt moet iemand anders het maar doen anders is het toch hopeloos...
http://www.youtube.com/watch?v=XICl9ZRRb44&eurl=
Stoer willen doen... :ironic: Spytig genoeg zit de wereld tegenwoordig vol met dat soort snotbellen
Ik vind dat ze zo van die mensen harder moeten aanpakken, als de opvoeding thuis niet lukt moet iemand anders het maar doen anders is het toch hopeloos...

Tja ik ben al iets langer als een jaar niet meer actief opt forum geweest, als dat een geldig excuus is 

tweener 
wa een debiel.