verkeersaggressie :ironic:
zoals vandaag, rijden ze overal vlak voor je neus op een 1rijvaksbaan 10à15km/u trager dan toegelaten zo bvb ene baan 55 terwijl je er 70 mag, wayt later kom je zo een bord tegen met je snelheid en die gaf danog eens 47km/u aan terwijl je er 70 mag, verder was er een stuk 50 rijd ie der 35 man man daar krijg ik het zo van op mn heupen heh.
en net voor ik thuiswas zo een of andere X5 imbiciel die enkel maar van links houdt moest ik hem rechts voorbijsteken, en net wanneer ik dit doe (TERWIJL MIJN LICHTEN OVERDAG BRANDEN!) wil ie mij lijk van de baan rammen, tggg nog wat verder reed een traktor op de baan en ik was hem al voorbij, en stak dan die traktor voorbij ging ie mij eens verder van de baan rammen man man, moest ie gestopt hebben... vies da ik toen was
