Archief - Aggresiviteit

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

poemelnoepel

Legacy Member
Ben je aggresief?

Sla je graag dingen kapot?

Kan je je woede niet wegsteken?

Ben je gek?

Word je te rap aggresief?

Als je sterft in CS leeft je toetsenbord nog?

Laat u gaan ...

Jarexx

Legacy Member
als ik threads lees zonder uitleg waarom de threat werd opgestart of wat de bedoeling exact is dan word ik wel woedend :unsure:

Firestyler

Legacy Member
verkeersaggressie :ironic:
zoals vandaag, rijden ze overal vlak voor je neus op een 1rijvaksbaan 10à15km/u trager dan toegelaten zo bvb ene baan 55 terwijl je er 70 mag, wayt later kom je zo een bord tegen met je snelheid en die gaf danog eens 47km/u aan terwijl je er 70 mag, verder was er een stuk 50 rijd ie der 35 man man daar krijg ik het zo van op mn heupen heh.
en net voor ik thuiswas zo een of andere X5 imbiciel die enkel maar van links houdt moest ik hem rechts voorbijsteken, en net wanneer ik dit doe (TERWIJL MIJN LICHTEN OVERDAG BRANDEN!) wil ie mij lijk van de baan rammen, tggg nog wat verder reed een traktor op de baan en ik was hem al voorbij, en stak dan die traktor voorbij ging ie mij eens verder van de baan rammen man man, moest ie gestopt hebben... vies da ik toen was :evil:

Gromme

Legacy Member
Jarexx zei:
als ik threads lees zonder uitleg waarom de threat werd opgestart of wat de bedoeling exact is dan word ik wel woedend :unsure:

Big ², dit is gewoon iets opstarten om te starten.

Er zijn ondertussen een 3tal goed lopende threads hier die los kunnen gebruikt worden en waarbij je lichtjes offtopic kan gaan.

Heb je een lief?
Wat is je lach vandaag?
Wat is je ergeniss vandaag?

Dus deze lijkt mij overbodig.

poemelnoepel

Legacy Member
Gromme zei:
Big ², dit is gewoon iets opstarten om te starten.
Er zijn ondertussen een 3tal goed lopende threads hier die los kunnen gebruikt worden en waarbij je lichtjes offtopic kan gaan.

Heb je een lief?
Wat is je lach vandaag?
Wat is je ergeniss vandaag?

Dus deze lijkt mij overbodig.


Dan stel ik voor dat je er geen posts plaatst.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan