Archief - ADSL: Ervaringen met provider Dx-solutions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bµdn@ked

Legacy Member
Ik ben van plan om over te stappen van telenet naar Adsl: Nu viel mijn oog op de provider DX-solutions.

Is er iemand hier die deze provider heeft of wil aanschaffen?

Op de site staat 6Mb/s wil dit dan ook zeggen dat ik die volledig kan benutten of is dit eerder fictief en krijg ik een lager profiel?

Wil je iets kwijt hierover post het

Greetz

frenzal

Legacy Member
als ik mij niet vergis zit die persoon van dx solutions hier ook op forum

er staat trouwens 6mbit niet 6mb, dus je zou in theorie 600kb/sec kunnen halen ofzo maar zoals bij alle adsl providers moet je dicht genoeg bij centrale zitten

om mensen een google "zoektocht" te bespare: http://www.dx-solutions.be/asp/ADSL.asp

Bµdn@ked

Legacy Member
Als ik in theorie een 6mbit lijn heb, krijg ik deze dan ook effectief, of krijg ik eigenlijk veel minder,
Want bij dommel krijg je 4mbit, en je krijgt ook effectief deze snelheid.

Ps woon 308 meter van de centrale

Robinvv

Legacy Member
Bµdn@ked zei:
Als ik in theorie een 6mbit lijn heb, krijg ik deze dan ook effectief, of krijg ik eigenlijk veel minder,
Want bij dommel krijg je 4mbit, en je krijgt ook effectief deze snelheid.

Ps woon 308 meter van de centrale

Dan zal jij zeker de 6 megabit halen.

FLT

Legacy Member
Bµdn@ked zei:
Als ik in theorie een 6mbit lijn heb, krijg ik deze dan ook effectief, of krijg ik eigenlijk veel minder,
Want bij dommel krijg je 4mbit, en je krijgt ook effectief deze snelheid.

Ps woon 308 meter van de centrale

Wat effectief?
Geen enkele provider garandeert een vaste snelheid voor die prijs.
Daarvoor zit je net een paar prijsklassen te laag.

Bij EDPnet krijg je 6Mbit en bij Dommel 4Mbit "punt"

Je snelheid hangt van vele factoren af maar bij EDPnet zal je normaal sneller downloaden.

zaffah

Legacy Member
Maximale datavolume per maand: 40 Gb

wat hierna? dit staat er blijkbaar niet bij :)

Bµdn@ked

Legacy Member
Dat weet ik ook niet, maar daar met +-30gig kom ik al ver mee, wss smallband ofzo, deze draaien onder het zelfde netwerk als fulladsl, greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan