Bµdn@ked
Legacy Member
Ik ben van plan om over te stappen van telenet naar Adsl: Nu viel mijn oog op de provider DX-solutions.
Is er iemand hier die deze provider heeft of wil aanschaffen?
Op de site staat 6Mb/s wil dit dan ook zeggen dat ik die volledig kan benutten of is dit eerder fictief en krijg ik een lager profiel?
Wil je iets kwijt hierover post het
Greetz
Is er iemand hier die deze provider heeft of wil aanschaffen?
Op de site staat 6Mb/s wil dit dan ook zeggen dat ik die volledig kan benutten of is dit eerder fictief en krijg ik een lager profiel?
Wil je iets kwijt hierover post het
Greetz
