gerto
Legacy Member
Ik ben recent mijn papier met "adresbewijs" verloren. (dit is het papier dat als tijdelijke maatregel gebruikt werd om je adres te bewijzen bij de invoering van de electronische identiteitskaart). Nu vraag ik mij af of ik nu nog een nieuw moet gaan halen.
Ik heb even op google gezocht en ik zie dat het niet verplicht is, maar kan je dit ooit nodig hebben?
Bedankt,
Gert
Ik heb even op google gezocht en ik zie dat het niet verplicht is, maar kan je dit ooit nodig hebben?
Bedankt,
Gert

