the boogyman
Legacy Member
Ik heb vorig jaar in september een contract getekend bij het bedrijf circulo(soort postorderbedrijf).
Nu,ondertussen koop ik bijna geen DVD's meer en zo dus het contract is voor mij eerder een blok aan mijn been want ik moet om de 2 maanden iets bestellen.
Ik dacht dat eerder dit jaar de wet verandert was inzake het opzeggen van een contract die aangegaan zijn met postorderbedrijven etc...
Op de site staat dat ik mijn contract pas kan opzeggen na 2j,kan dit...?!
Site van Circulo:
circulo
Nu,ondertussen koop ik bijna geen DVD's meer en zo dus het contract is voor mij eerder een blok aan mijn been want ik moet om de 2 maanden iets bestellen.
Ik dacht dat eerder dit jaar de wet verandert was inzake het opzeggen van een contract die aangegaan zijn met postorderbedrijven etc...
Op de site staat dat ik mijn contract pas kan opzeggen na 2j,kan dit...?!

Duur van het lidmaatschap
Het lidmaatschap wordt aangegaan voor twee jaar. Het wordt steeds automatisch verlengd voor een jaar, tenzij u twee maanden voor het einde van het lidmaatschap schriftelijk opzegt.
Site van Circulo:
circulo



